آغاز پذیرش دانشجو بدون آزمون در مرکز علمی‌کاربردی جهاددانشگاهی کرمانشاه

معاون مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی واحد کرمانشاه از پذیرش بدون آزمون دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت برای نیمسال اول سال تحصیلی ۹۸-۹۷ در این مرکز خبر داد.
کد خبر: ۶۷۲۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱ 24 October 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا منطقه کرمانشاه، مهدی سوری با اعلام این خبر گفت: ثبت نام پذیرش بدون آزمون دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت در هشت کد رشته مقطع کاردانی و کارشناسی، از اول آبان و به صورت حضوری در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرمانشاه انجام می شود.

وی ادامه داد: این مرکز در سه کد رشته مقطع کاردانی شامل کاردانی فنی اینترنت و شبکه های گسترده، کاردانی حرفه ای حقوق ثبتی و کاردانی حرفه ای حقوق حل اختلاف و پنج کد رشته مقطع کارشناسی شامل کارشناسی حرفه ای حقوق ثبتی، مهندسی فناوری امنیت اطلاعات، مهندسی فناوری اطلاعات، مهندسی فناوری ساختمان سازی و مهندسی فناوری نقشه برداری، متناسب با ظرفیت های اختصاص داده شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور دانشجو جذب می کند.

معاون مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرمانشاه افزود: ثبت نام از متقاضیان از تاریخ اول آبان آغاز شده و تا 12 آبان به طول می‌انجامد.

سوری با بیان اینکه دانشجویان و علاقمندان می توانند از طریق مراجعه حضوری به مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرمانشاه نسبت به ثبت نام اقدام کنند، گفت: افراد ثبت نام شده در این مرحله از لحظه ثبت نام ملزم به شرکت در کلاسهای درس همین نیمسال هستند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار