نصب ۳۸ دوربین در معابر مریانج

شهردار مریانج از نصب ۳۸ دوربین در ۱۱ نقطه این شهر خبر داد و افزود: این دوربین‌ها در مراکز پرتردد و مهم، ورودی و خروجی‌های شهر و اماکن عمومی نصب شده است.
کد خبر: ۶۹۸۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۱ 01 January 2019
محسن معصوم‌علیزاده از نصب دوربین‌‎های مداربسته در معابر پرتردد شهر مریانج خبر داد و گفت: ۳۸ دوربین در ۱۱ نقطه این شهر نصب شد.

به گزارش مهر، معصوم‌علیزاده با اشاره به لزوم نصب دوربین‌های مداربسته در سطح شهر عنوان کرد: نصب دوربین‌های مدار بسته در معابر سطح شهر‌ها اقدامی موثر در راستای تامین امنیت است.

وی افزایش امنیت شهری و کنترل ترافیک و گستردگی پهنه نظارت را از مزیت‌های نصب این دوربین‌ها برشمرد و گفت: این دوربین‌ها به ایجاد شرایط ایمن‌تر در شهر کمک می‌کند.

معصوم‌علیزاده اضافه کرد: این دوربین‌ها با قابلیت چرخش ۱۸۰ درجه به صورت ۲۴ ساعته در حال ضبط تصاویر در محل مانیتورینگ حراست شهرداری هستند.

وی عنوان کرد: اماکن تحت مالکیت شهرداری از قبیل: ساختمان‌های این شهرداری، انبار بزرگ شهرداری، سکوی زباله و پارکینگ ماشین‌آلات شهر نیز زیر چتر پوششی این دوربین‌ها قرار گرفته است.

شهردار مریانج تأکید کرد: این طرح در راستای انجام اقدامات پیشگیرانه به منظور جلوگیری از وقوع جرائم در سطح شهر اجرا شده و با تأمین اعتبار کافی نقاط دیگری از شهر نیز زیر پوشش ضبط تصاویر خواهد رفت.

وی ادامه داد: اجرای این طرح علاوه بر اقدامات پیشگیرانه می‌تواند در راستای روان‌سازی و کنترل ترافیکی شهر و هچنین ایجاد حس اعتماد مردمی و آرامش خاطر شهروندان برای عبور و مرور بی دغدغه در سطح شهر مفید باشد.

معصوم‌علیزاده عنوان کرد: شهر مریانج یکی از امن‌ترین شهر‌های استان بوده و نصب این دوربین‌ها بیشتر به منزله پیشگیری از سرقت‌های احتمالی نیز می‌تواند کارآیی داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار