امام‌جمعه موقت یزد:

رفع مشکلات اقتصادی به روحیه‌ای جهادی و عزمی ملی نیاز دارد

امام‌جمعه موقت یزد با اشاره به ضرورت وحدت و یکپارچگی برای مقابله با توطئه استکبار، گفت: رفع مشکلات اقتصادی به روحیه‌ای جهادی و عزمی ملی نیاز دارد.
کد خبر: ۷۰۷۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹ 26 January 2019

حجت‌الاسلام و المسلمین«سید محمدجواد آیت اللهی» در خطبه‌های نماز جمعه یزد با بیان این که مشکلات اقتصادی فشار زیادی به مردم استان و کشور وارد کرده است، اظهار کرد: مسئولان و دست اندرکاران باید رفع دغدغه‌های معیشتی مردم را در اولویت اجرایی خود قرار دهند.

وی استفاده از ظرفیت های بومی را مهمترین رسالت مسئولان در راستای رفع مشکلات اقتصادی مردم دانست و افزود: بسیاری از مشکلات امروز کشور با همبستگی و وحدت رفع می‌شود.

امام جمعه موقت یزد در ادامه تبعیت از ولایت فقیه را تنها راه توسعه و پیشرفت کشور عنوان کرد و گفت: رفع مشکلات اقتصادی به روحیه‌ای جهادی و عزمی ملی نیاز دارد.

آیت‌الهی در ادامه با بیان این که وجود برخی نارسایی‌های فرهنگی از دیگر مشکلات جدی جامعه است، تصریح کرد: تقویت روحیه انقلابی نقش مهمی در کاهش فسادهای اقتصادی و فرهنگی جامعه ایفا می‌کند.

این مسئول عدم توجه جدی به آموزش‌های دینی و معنوی منشأ بسیاری از مشکلات اجتماعی و اقتصادی فعلی است، ادامه داد: بی‌توجهی به فرهنگ دینی، زمینه‌ساز سایر معضلات است.

وی بابیان این که مردم همیشه و در همه حال پشتیان ولایت و مدافع دین هستند، تأکید کرد: بصریت‌افزایی به منظور مقابله با توطئه‌های فرهنگی و اقتصادی استکبار ضروری است.

امام جمعه موقت یزد در پایان با اشاره به فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: دشمنان قصد دارند با اجرای توطئه‌های مختلف مانع برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب شوند و خنثی کردن این مهم فقط با وحدت و یکپارچگی امکان پذیر خواهد بود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار