افتتاح یک‌هزارمیلیاردتومان پروژه درهمدان

استاندار همدان گفت: 2 هزار میلیارد تومان طرح مختلف در همدان کلنگ‌زنی و یک‌هزار میلیارد تومان پروژه نیز با سفر هیئت دولت به استان افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۷۴۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۱ 10 August 2015
استاندار همدان گفت: 2 هزار میلیارد تومان طرح مختلف در همدان کلنگ‌زنی و یک‌هزار میلیارد تومان پروژه نیز با سفر هیئت دولت به استان افتتاح خواهد شد.

به گزارش فارس،محمدناصر نیکبخت درآیین آغاز عملیات اجرایی واحد صنعتی تولید بلوک‌های سبک که توسط سرمایه‌گذاران عراقی در شهرک صنعتی ملایر یک صورت گرفته، اظهار کرد: این واحد تولیدی از نتایج همایش سرمایه‌گذاری با رویکرد اقتصاد مقاومتی است.

وی با بیان اینکه باید اقتصاد مقاومتی را برای همیشه سرلوحه امور خود قرار دهیم، افزود: با وجود اینکه پیروزی‌های بزرگی با هدایت مقام معظم رهبری، پشتیبانی مردم و اقدامات دولت تدبیر و امید به دست آمده است اما باید به اقتصاد مقاومتی توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

استاندار همدان با تأکید بر اینکه امیدواریم این سرمایه‌گذاری مقدمه‌ای برای فعالیت‌های اقتصادی آینده باشد، تصریح کرد: اگر سرمایه‌گذاران فعلی از عملکرد ما راضی بودند سرمایه‌گذاران دیگر را نیز به استان بیاورند.

وی با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی امن‌ترین سرزمین برای سرمایه‌گذاری است، ادامه داد: همدان نیز یکی از امن‌ترین استان‌های کشور برای سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

نیکبخت هماهنگی و انسجام بین مسئولان، نمایندگان مجلس، قوه قضاییه، نهادهای نظامی و انتظامی را باعث فراهم شدن انسجام ارزشمندی در استان به ویژه ایجاد شرایط مطلوب برای سرمایه‌گذاری دانست.

وی با بیان اینکه نگاه ما به ملایر به عنوان شهر دوم استان نیست، خاطرنشان کرد: ملایر برای ما مهم‌ترین شهر در کشور و مستعدترین منطقه برای توسعه در غرب کشور به شمار می‌رود.

استاندار همدان با تأکید بر اینکه ملایر بستر مناسبی برای سرمایه‌گذاری، پیشرفت و ارتقا دارد، گفت: تا به امروز نتیجه همایش بزرگ سرمایه‌گذاری با محوریت اقتصاد مقاومتی 650 میلیارد تومان آورده برای استان دارد.

وی قطعه‌سازی خودرو در رزن با مشارکت چینی‌ها و لنت ترمز با مشارکت کره‌ای‌ها را از جمله طرح‌های عملیاتی همایش سرمایه‌گذاری اعلام کرد و اظهار داشت: مبلغ یک میلیارد و 600 میلیون تومان کمک نقدی از اتاق بازرگانی ایران برای استان جذب شد.

نیکبخت با بیان اینکه 33 میلیارد تومان صادرات محصولات تولیدی از استان نیز از دستاوردهای همایش سرمایه‌گذاری است، افزود: در سفر رئیس جمهور بیش از 2 هزار میلیارد تومان پروژه کلنگ‌زنی و بیش از یک‌هزار میلیارد تومان پروژه افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید صادق و راستگو است و به دنبال بزرگ‌نمایی و شاخ و برگ دروغین دادن به مسائل نیست، تصریح کرد: سد شنجور رزن برای افتتاح در برنامه سفر هیئت دولت قرار داشت که با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد بخش بسیار کمی از آن باقی مانده و به همین دلیل از لیست برنامه‌ها حذف شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار