تغییر ساعت کاری ادارات بعلت افزایش دما

سیدمحمدرضا میرصفدری درباره تغییر ساعات اداری در استان همدان، اظهار کرد: طبق ماده ۸۸ قانون، هیچ خدشه‌ای نباید به ساعات اداری وارد شود و دستگاه‌های اجرایی موظف هستند هفته‌ای ۴۴ ساعت کار را رعایت کنند، اما آغاز و پایان کار می‌تواند مطابق شرایط موجود تغییر پیدا کند.
کد خبر: ۷۵۵۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲ 18 June 2019
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان درباره تغییر ساعت کاری ادارات استان به علت افزایش دما و صرفه‌جویی در مصرف انرژی گفت: با توجه به هوای معتدل استان همدان، تغییر ساعت کاری ادارات راهگشا نبوده و اجرایی نخواهد شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: نامه‌ای از وزارت کشور ارسال شده که استان‌هایی که شرایط دمایی خاصی را دارند، آغاز و پایان روز کاری آن‌ها تغییر پیدا کند.

معاون استاندار همدان ادامه داد: چنانچه در اجرای این طرح، موضوع صرفه جویی در مصرف برق مطرح است، باید روش‌های دیگر به جای تغییر ساعات اداری درنظر گرفته شود.

وی عنوان کرد: در تابستان سال گذشته با کنترل اقلام سرمایشی و صرفه جویی در مصرف برق در استانداری، کاهش چشمگیری در مصرف برق را در این نهاد شاهد بودیم.

میرصفدری تأکید کرد: دستگاه‌های اجرایی باید در افزایش بهره وری و صرفه جویی در مصرف برق پیشگام باشند تا فعالیت‌های روزمره همشهریان دچار مشکل نشود.

گفتنی است روز گذشته مصطفی رجبی مشهدی - سخنگوی صنعت برق- با بیان اینکه تاکنون اصلاح ساعت اداری ۲۲ استان قطعی شده است به ایسنا گفت: استان‌های خوزستان، بوشهر، سیستان و بلوچستان، گلستان، گیلان، ایلام، هرمزگان، کرمان، خراسان جنوبی، آذربایجان غربی، خراسان شمالی، زنجان، یزد، قم، کردستان، همدان، اردبیل، کرمانشاه، مازندران، سمنان، چهارمحال و بختیاری و یک استان دیگر اصلاح خواهد شد. البته ممکن است حدود پنج استان دیگر نیز به استان‌های مذکور اضافه شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار