تمامی برنامه‌های بقاع متبرکه لغو شده است

حجت‌الاسلام حاجی‌رضا زین العابدینی گفت: پیش از تعطیلی نیز در راستای پیشگیری از بیماری کرونا مراسم سال تحویل، طرح آرامش بهاری، برگزاری نماز‌های جماعت و مراسم جشن و سوگواری در امامزادگان و بقاع متبرکه استان لغو شده بود.
کد خبر: ۸۳۶۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹ 04 April 2020
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از تمدید تعطیلی بقاع متبرکه و امامزادگان همدان تا ۲۰ فروردین ماه خبر داد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام حاجی‌رضا زین العابدینی از تمدید تعطیلی امامزادگان و بقاع متبرکه استان تا ۲۰ فروردین ماه خبر داد و اظهار کرد: طبق مصوبه ستاد پیشگیری از کرونای استان این تصمیم اتخاذ شده است.

وی بیان کرد: قبلا با نظر شورای پیشگیری از کرونا در استان تمامی امامزادگان و بقاع متبرکه استان تا روز ۱۵ فرودین ماه تعطیل شده بود که بار دیگر تمدید شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان خاطرنشان کرد: با تردد مردم و اجتماع آن‌ها و رعایت نکردن فاصله یک و نیم تا دو متری از هم خطر ابتلا به ویروس کرونا در بقاع متبرکه و امامزادگان استان وجود داشت که بر این اساس تصمیم به تعطیلی این مراکز را گرفته‌ایم.

وی بیان کرد: پیش از تعطیلی نیز در راستای پیشگیری از بیماری کرونا مراسم سال تحویل، طرح آرامش بهاری، برگزاری نماز‌های جماعت و مراسم جشن و سوگواری در امامزادگان و بقاع متبرکه استان لغو شده بود.

زین العابدینی با بیان اینکه اداره کل اوقاف استان با تمام امکانات از جمله موقوفات و بقاع متبرکه در کنار مردم و مسؤولان تا شکست کرونا خواهد بود گفت: از مردم درخواست داریم با همکاری و همراهی، زحمات کادر مدافعان سلامت را که شبانه‌روز در تلاش هستند، نادیده نگیرند و همچنان در خانه بمانند تا به یاری خداوند متعال جشن پیروزی بر کرونا را در کنار هم برگزار کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار