مرگ دو کودک ۶ ساله بر اثر غرق شدگی در قم

عصر جمعه درحادثه ای تلخ وناگواردر یکی از روستاهای بخش سلفچگان ۲ کودک حدودا 6 ساله بر اساس شواهد اولیه در صحنه، به علت غرق شدگی جان خود را از دست دادند. متاسفانه تلاش پرسنل اورژانس برای احیای این دو کودک نتیجه ای نداشت.
کد خبر: ۸۴۱۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۲:۴۶ 25 April 2020

به گزارش تابناک قم، سخنگوی اورژانس ۱۱۵ قم از وقوع دو حادثه در قم با ۲ کشته و ۷ مصدوم خبر داد و گفت: در یکی از این حوادث دو کودک ۶ ساله بر اثر غرق شدگی جان خود را از دست دادند.

مهدی فراهانی گفت: عصر امروز جمعه در حادثه‌ای تلخ و ناگوار در یکی از روستاهای بخش سلفچگان دو کودک حدود شش ساله بر اساس شواهد اولیه در صحنه، به علت غرق شدگی جان خود را از دست دادند.

وی گفت: دو آمبولانس اورژانس ۱۱۵ برای این حادثه اعزام شد و دو کودک را همراه با عملیات احیای قلبی - ریوی به بیمارستان انتقال دادند، اما تلاش پرسنل اورژانس ۱۱۵ و بیمارستان در راستای احیای این دو کودک نتیجه‌ای نداشت و هر دو جان خود را از دست دادند.

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ قم در ادامه گفت: همچنین عصر امروز برخورد ۳ خودرو در بخش کهک جاده پردیسان - ورجان، ۷ مجروح به جای گذاشت که سه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ جهت انتقال مجروحین به محل اعزام شده و پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار