اعتقاد و ایمان مردم پشتوانه وقف است

مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: اوقاف با در اختیار داشتن منابع درآمدی از محل موقوفات و امامزادگان ظرفیت بالایی برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دارد.
کد خبر: ۹۴۵۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹ 03 March 2021

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدکاظم موسوی متقی، نشست مشترک با امام جمعه اردکان با بیان اینکه سازمان اوقاف با در اختیار داشتن منابع درآمدی از محل موقوفات و امامزادگان ظرفیت بالایی برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دارد، اظهار داشت: به لطف خداوند نگاه به سازمان اوقاف هم در دهه اخیر تغییر کرده است.

وی افزود: درزمینه بهره‌وری از موقوفات اقدامات بسیار خوبی انجام‌شده است که علاوه بر اجرای نیت واقف روش اجرا تغییر یافته است تا افراد بیشتری از جامعه و نیازمندان واقعی از این موقوفات بهره‌مند شوند.

وی اظهار داشت: در موضوع امامزادگان و در راستای اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری برای تبدیل امامزادگان و بقاع متبرکه به قطب فرهنگی سند و چشم‌اندازی تنظیم‌شده است تا ضمن درآمدزایی هر چه بیشتر خدمات اجتماعی مختلف وقف در جامعه گسترده‌تر شود و مردم این خدمات را احساس کنند.

مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور، گفت: در این مدت بالغ بر یک و نیم میلیون بسته معیشتی از سوی اوقاف در سطح کشور و در بین اقشار مختلف آسیب دیدگان از شیوع این بیماری توزیع شده است.

وی گفت: امیدواریم که با همکاری همه مسئولین شهرستان اردکان خدمات اوقاف در سطح شهرستان روز به روز افزایش یابد و زمینه بهره‌مندی هر چه بیشتر مردم از این خدمات فراهم شود.

انتهای پیام

 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار