حمیدرضا فتاحی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: هزینه ارسال مرسولات پستی با توجه به شاخصهایی مانند وزن، نوع کالا، نوع سرویس انتخاب شده و... مشخص میشود که پس از محاسبه مجموع مبالغ به صورت سیستمی از افراد دریافت میشود.
وی افزود: برای برخی مرسولات پستی به کارتن و پاکت نیاز است که هزینه جداگانهای را در بر دارد که یا باید توسط خود فرد تهیه و به اداره پست تحویل داده شود یا خود اداره این اقلام را خریداری و در اختیار فرد قرار میدهد که در آن صورت هزینه کارتن و پاکتها از شخص دریافت میشود.
مدیرکل اداره پست استان کرمانشاه تصریح کرد: اداره پست در ایام تعطیلات عید به صورت مستمر به فعالیتهای خود ادامه و خدمات لازم را به همشهریان ارائه میدهد حتی در روز عید و سال تحویل نیز شیفتهای ما آماده خدمات دهی به مردم هستند.