برگزاری جشنواره ملی کشتی‌های سنتی

کد خبر: ۹۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۵ 03 March 2015
رئیس فدراسیون ورزش روستایی، بازی‌های بومی و محلی گفت: سال آینده برای نخستین بار فستیوال و جشنواره ملی کشتی‌های سنتی کشور برگزار می‌شود.
به گزارش تسنیم غلامرضا جعفری در مجمع انتخاباتی هیئت ورزش روستایی، بازی‌های بومی و محلی استان البرز که پیش از ظهر امروز در محل اداره‌کل ورزش و جوانان البرز برگزار شد، با اشاره به اینکه انتظار این است که افراد شایسته برای ریاست هیئت‌های ورزشی انتخاب شوند، اظهار داشت: حضور حداکثری کاندیدا در انتخابات بیانگر اهمیت ورزش در بخش‌های مختلف است.
وی با بیان اینکه باید افراد با صلاحیت در این حیطه حضور پیدا کنند، افزود: افرادی که در خود قابلیت ارائه فعالیت مطلوب در بخش ورزش را می‌بینند، می‌توانند در  مجمع‌های انتخاباتی هیئت‌های ورزشی شرکت کنند.
رئیس فدراسیون ورزش روستایی، بازی‌های بومی و محلی با تاکید بر اینکه اجرای برنامه‌ها به توجه، حمایت و منابع مالی مناسبی نیاز دارد، خاطرنشان کرد: باید موانع موجود در مسیر ورزش کشور را به حداقل برسانیم  که این مهم با هم‌افزایی اعضای ورزش میسر می‌شود.
جعفری با اشاره به اینکه استفاده از پتانسیل مردمی ، ظرفیت و توانمندی فدراسیون سبب ارتقا و بهبود ورزش در بخش ورزش روستایی می‌شود، تصریح کرد: سال آینده برنامه‌ها را در چارچوب سیاست و تقویم عملیاتی مصوب دنبال می‌کنیم.
وی با بیان اینکه برگزاری مسابقات ورزشی چوگو، جشنواره ارسباران و کشتی لوچو از برنامه‌های در دستور کار فدراسیون ورزش روستایی است، خاطرنشان کرد: برای نخستین بار فستیوال و جشنواره ملی کشتی‌های سنتی سال آینده در کشور برگزار می‌شود.
وی با تاکید بر لزوم  حمایت از ورزش بانوان و برگزاری کلاس‌های آموزش فراگیر که سبب پویایی این رشته می‌شود، تصریح کرد: باید با همکاری همه‌جانبه وزارت ورزش، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دولت در جهت عینیت بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری در امر ورزش قدم برداشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار