کد خبر: ۱۰۷۱۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴ 10 October 2022
همزمان با هفته ملی کودک بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی(مرحله استانی) با حضور 32 قصه گو از سراسر استان امروز در شهر همدان برگزار می شود.

به گزارش تابناک همدان، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان در خصوص برنامه های  هفته ملی کودک در استان همدان گفت: هفته ملی کودک با شعار حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی از 16 مهر تا 22 مهرماه همزمان با سراسر کشور در مرکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان برگزار می شود. 

بهناز ضرابی‌زاده  با اشاره به برگزاری پیک امید و اهداء  300 جلد کتاب و کتابخانه به کتابخانه های  زیر مجوع این کانون در روستاها، ادامه داد: کلیه کتابخانه های این مجموعه در سطح استان  به صورت رایگان عضو می پذیرند. 

به گفته وی، مسابقه نقاشی یک هزار متری در شش مدرسه در سطح شهر همدان با حضور عروسک های سر دیس برگزار می شود.

این مقام مسئول با اشاره به برگزاری  غرفه های عرضه محصولات فرهنگی، اضافه کرد:  کارگاه های رایگان فرهنگی، هنری و ادبی، کارکاه های آموزشی نجوم از دیگر برنامه های این هفته است.

ضرابی زاده خبر از تهیه «کودک کارت» برای استفاده از امکانات رایگان یا با تخفیف ویژه برای کودکان و نوجوانان به همراه خانواده هایشان داد.

وی با بیان اینکه برای شهرستان ها نیز برنامه هایی در نظر گرفته شده است، اشاره کرد: برنامه «هم قصه، هم بازی» در شهرستان اسدآباد اجرا می شود که در این برنامه بازی های محلی توسط مربیان کانون در مدرسه اجرا می شود همچنین در شهرستان بهار کودکان همراه خانواده خود بازی های رومیزی می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار