فرماندار همدان:
فرماندار همدان اعلام کرد: هیچگونه اغماض در جابجایی آموزشگاهها پذیرفتنی نیست.
کد خبر: ۱۱۱۰۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷ 13 June 2023

فرماندار همدان اعلام کرد: هیچگونه اغماض در جابجایی آموزشگاهها پذیرفتنی نیست.

به گزارش تابناک همدان، مسلم مخفی در شورای ترافیک شهرستان همدان گفت : تعدادی مدرسه غیر انتفاعی و آموزشگاه آزاد با جانمایی نامناسب در شهر همدان داریم که ضمن ایجاد مشکلات ترافیکی جان دانش آموزان و مراجعان به این مراکز در معرض خطر است.


وی افزود : 11 موسسه آموزشی در این راستا مشخص شده است که ضمن بررسی و اظهار نظر کارشناسی پلیس راهنمایی و رانندگی هیچگونه اغماض در جابجایی این مراکز پذیرفتنی نیست.


فرماندار همدان با بیان اینکه در صدور مجوز مراکز آموزشی و سایر مراکز عمومی باید موضوع ترافیک مورد ملاحظه قرار بگیرد تاکید کرد : آموزش و‌پرورش به این مراکز موارد را اعلام کرده، مجوز آموزشگاهها و مدارس غیر انتفاعی در مکان های فعلی تمدید نمی شود و حتی از فعالیت برخی از موارد با هماهنگی و دستور قضایی جلوگیری خواهد شد.


وی با اشاره به گزارش پلیس راهنمایی مبنی بر شناسایی 48نقطه پر حادثه در سطح شهر همدان افزود : نقاط پر حادثه ضمن بررسی کارشناسی در کمیته های ذیربط و شورای ترافیک بازنگری، ایمن سازی و اصلاح می شود.


مخفی خواستار تسریع شهرداری در نصب دوربینهای نظارتی شد و اظهار کرد : با بررسی و تصویب زودهنگام بودجه سالجاری شهرداری در کمیته تطبیق شهرستان و نگاه ویژه به اعتبارات مبحث ترافیک انتظار داریم سریعتر کارهای در دست اقدام اجرایی شود.


وی افزود : در طرح زوج و‌ فرد با همکاری پلیس و بهره گیری از نیروی انسانی کار کنترل و اعمال قانون انجام می شود که باید سریعتر دوربینهای پلاک خوان نصب شود تا بهتر بتوانیم وضعیت را مدیریت کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار