نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی عراق از ۲۶ تا ۲۹ مردادماه، با حضور کشورهای مختلف از جمله ایران در مرکز نمایشگاهی سلیمانیه عراق در حال برگزاری است.
کد خبر: ۱۱۲۱۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲ 18 August 2023

نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی عراق از ۲۶ تا ۲۹ مردادماه، با حضور کشورهای مختلف از جمله ایران در مرکز نمایشگاهی سلیمانیه عراق در حال برگزاری است.

به گزارش تابناک همدان از ملایر : "امین ابوالقاسمی" رئیس انجمن سفره خانه های سنتی استان همدان با حضور در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی سلیمانیه عراق، اظهار کرد : نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سلیمانیه با حضور وزیر گردشگری کشور عراق، دکتر عبدالملکی رئیس شورای عالی مناطق آزاد جمهوری اسلامی ایران و مدیران ارشد اقلیم کردستان  افتتاح شد.

وی با اشاره به حضور کمیسیون گردشگری به نمایندگی ایران ،همدان و علی الخصوص شهرستان ملایر در این نمایشگاه بیان کرد : این رویداد که یکی از بزرگترین و مهمترین رویدادهای گردشگری و صنایع دستی در منطقه خاورمیانه است، نقش مهمی در توسعه گردشگری و صنایع دستی در منطقه ایفا می کند.

ابوالقاسمی با اشاره به غرفه همدان در نمایشگاه بین المللی سلیمانیه عراق عنوان کرد : مجموعه های اقامتی استان همدان در کنار جامعه هتلداران استان در ایامی که همدان بی وقفه در تکاپوی ثبت جهانی است در نمایشگاه بین المللی گردشگری سلیمانیه حضور یافته و در غرفه ای اختصاصی در پاویون جمهوری اسلامی ایران به معرفی ظرفیت های گردشگری و برندهای صنایع دستی پرداخته و در تلاشند ارزشهای برجسته همدان را در بازارهای هدف گردشگری برون مرزی معرفی نمایند.

رئیس انجمن سفره خانه های سنتی استان همدان مطرح کرد : در این نمایشگاه جای خالی مجموعه های بزرگ گردشگری استان از جمله شرکت سیاحتی علیصدر،  شرکت تله کابین گنجنامه، بیمارستانها و مراکز درمانی دارای ظرفیت پذیرش بیماران بین‌الملل و . . .  به شدت احساس می شود.

وی در ادامه گفت : این رویداد بستری مناسب برای مشاغل گردشگری جهت ارتباط با مشتریان بالقوه و ایجاد روابط تجاری جدید فراهم می کند.

ابوالقاسمی افزود : وزیر گردشگری عراق و دکتر عبدالملکی رئیس شورای عالی مناطق آزاد کشور از غرفه ملایر بازدید کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار