نایب رییس جامعه حرفه ای هتلداران کشور گفت: موضوعیت ثبت جهانی هگمتانه و آثار تاریخی همدان، سالهاست که بخش خصوصی دنبال می‌کند و در واقع تلاش کرده این ثبت به نتیجه برسد و در اموری که به صنعت گردشکری مرتبط است، پیشگام هستیم.
کد خبر: ۱۱۲۲۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۶ 25 August 2023

نایب رییس جامعه هتلداران کشورگفت: موضوعیت ثبت جهانی هگمتانه و آثار تاریخی همدان، سالهاست که بخش خصوصی دنبال می‌کند و در واقع تلاش کرده این ثبت به نتیجه برسد.

شهرام شیروانی در گفتگوی اختصاصی با تابناک همدان، افزود: امروز با توجه به فعالیت و زحمات مدیران ارشد استان جناب آقای قاسمی فرزاد استاندار همدان و  دیگر مدیران سازمان‌ها و ادارات در استان حرکتی را انجام دادند و این حرکت موجب شرایطی شد که امروز شاهد حضور ارزیاب در همدان باشیم.

وی ابراز امیدواری کرد و گفت: امیدواریم همه دستگاه‌ها بعد از رفتن ارزیاب نیز پیگیر مباحث باشند و با همین شدت و حدت جلو بروند و همین انتظار  از بخش خصوصی می‌رود که نسبت به پیگیری پرونده ثبت جهانی بی تفاوت نباشند.

مدیرمجموعه هتل‌های باباطاهر با اشاره به اینکه با ثبت جهانی و اثر بخشی آن برای مردم و سند فرا بخشی گردشگری، ارزشمند است، تصریح کرد: قطعا ثبت جهانی به خیر و صلاح استان است چرا که لیاقت این شهر و استان بیشتر از این هاست و قدمت سه هزار ساله همدان در جهان نمایانگر این موضوع است.

شیروانی با بیان اینکه ما در بخش خصوصی و جامعه هتل داران دنبال موضوع ثبت جهانی بودیم، افزود: حمایت‌های وزیر محترم و معاون محترم گردشگری تلاش کردند و این پرونده امسال مطرح شد و امیدواریم به خوبی پیش برود و به ثبت برسد و بعد از این نیز شاهد ثبت آثار بیشتر و درخشش همدان در جهان و صنعت گردشگری باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار