مدیرکل راه وشهرسازی هرمزگان عنوان کرد؛
تابناک هرمزگان- مدیرکل راه وشهرسازی هرمزگان گفت: در سطح استان، بیش از هشت هزار نفر متقاضی دریافت زمین در قالب طرح جوانی جمعیت هستند که به سه هزار و ۱۵۰ واجد شرایط تاکنون زمین واگذار شده و پرونده سایر متقاضیان در حال بررسی است.
کد خبر: ۱۱۳۴۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳ 28 October 2023

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان// عباس کمالی اظهار کرد: افرادی که که تاریخ تولد فرزند سوم یا بیشتر آنها بعد از تاریخ ۲۴ آبان ۱۴۰۰ باشد، می‌توانند با مراجعه به سامانه سمن از امکانات دولتی استفاده کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان ادامه داد: در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، خانواده‌هایی که حداقل چهار فرزند آنها متولد اول فروردین ۱۳۸۲ و به بعد است می توانند از قانون جوانی جمعیت استفاده کنند.

کمالی اضافه کرد: متقاضیان قانون جوانی جمعیت علاوه بر دریافت زمین ۲۰۰ متری رایگان، برای ساخت آن می‌توانند از تسهیلات پرداختی نهضت ملی مسکن استفاده کنند.

وی افزود: بر اساس قانون در شهرهای بالای پانصد هزار نفر مثل بندرعباس زمینی برای قانون جوانی جمعیت عرضه نمی‌شود و متقاضیان این شهر می‌توانند در شهرهای مشخص شده اطراف بندرعباس زمین خود را دریافت کنند.

کمالی توضیح داد: خانواده‌هایی که شرایط مذکور را دارند نیاز به مراجعه به اداره کل راه و شهرسازی نداشته و می‌توانند به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس https://saman.mrud.ir/ مراجعه کرده و ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار