معاون استاندار و دبیرشورای فرهنگی استاندار:
تابناک هرمزگان_معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و رئیس شورای فرهنگی استانداری هرمزگان گفت: تمامی مسوولان مکلف به پاسخگویی و رفع مشکلات فرزندان شهدا هستند و مطالبات آنان به صورت ویژه با برگزاری جلسات مستمر تا حصول نتیجه پیگیری می شود.
کد خبر: ۱۱۵۹۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶ 13 March 2024

به گزارش تابناک هرمزگان،محسن خاکی نهاد در نشست صمیمی با جمعی از فرزندان شهدای شاغل در بندرعباس به مناسبت روز بزرگداشت شهید

 با اشاره به مشکلات فرزندان شهدا در دستگاه‌ها تصریح کرد: بانک اطلاعات دقیق فرزندان شهدا در دستگاه‌های اجرایی بایدتهیه شود تا به درستی بتوان برای اجرای مطالبات آنان رسیدگی و برنامه ریزی کرد.

وی به برگزاری مراسمات مختلف همزمان با روز شهید اشاره و عنوان کرد: مسائل و مشکلات خانواده و تمامی فرزندان شهدا در طول سال به صورت مستمر پیگیری و انجام شود و صرفا به یک مقطع زمانی و یا دستگاه خاص محدود نشود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بابیان اینکه فرزندان شهدا مشکلاتشان را تا حصول نتیجه پیگیری کنند عنوان کرد: فرزندان شهدا مشکلاتشان را تنها با طرح و بیان آن رها نکنند و تا حصول نتیجه از مسوولان مربوطه و متولیان پیگیری کنند.

وی به ارتقاء فرزندان شهدا در دستگاه‌ها اشاره کرد و افزود: عزم جدی جهت ارتقاء فرزندان شهدا در مسئولین ارشد استان وجود دارد.

معاون استاندار تصریح کرد:مدیرانی که بدون دلیل مانع ارتقاءفرزندان توانمند شهدا در دستگاه‌ها شوند باید پاسخگو باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع و رئیس شورای فرهنگی استانداری با اشاره به اینکه نظام ارتقاء در سیستم اداری در چارچوب قانون و ضوابط است، عنوان کرد: این مطالبه فرزندان شاهد در دستور کار دولت در استان قرار دارد و آنان باید در دستگاه خود براساس شایستگی و تخصص ارتقا یابند.

دکتر خاکی نهاد، عدم وجود سند توسعه سرمایه انسانی استان را یکی از دلایل عقب ماندن از قطار قدرت در پایتخت عنوان کرد و تصریح کرد: هرمزگان‌ با تکیه بر نیروهای توانمند امثال فرزندان شهدا باید برای ۲۰ سال آینده برای مدیریتی کلان در سطح کشور برنامه و هدفگذاری کند.

در این نشست هریک از اعضای کانون فرزندان شاهد حاضر در جلسه به بیان نظرات پیشنهادات خود پرداختند و خواستار ارتقاء فرزندان شاهد، استفاده از نیروهای بومی در پست های مدیریتی و هیات مدیره صنایع و چرخش نخبگان استان در سطح کشور شدند.

انتهای پیام//

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار