عضو شورای عالی نظارت بر صداوسیما گفت: ضریب نفوذ مخاطبان در برنامه‌های نوروز به ۸۰ درصد رسید و باید در حوزه صادرات انمیشن برنامه ریزی شود.
کد خبر: ۶۰۲۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹ 08 May 2018
عضو شورای عالی نظارت بر صداوسیما گفت: ضریب نفوذ مخاطبان در برنامه‌های نوروز به ۸۰ درصد رسید.

به گزارش  فارس، غلامرضا کاتب در آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی در همدان اظهار کرد: بزرگترین رسالت رسانه ملی حفاظت و حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی است که این مجموعه توانسته فرهنگ ملی ما را همچنان حراست کند.

وی با اشاره به هجمه‌های رسانه‌های بیگانه علیه انقلاب اسلامی گفت: با وجودی که ۲۵۰ رسانه فارسی زبان علیه ایران اسلامی فعالیت می‌کنند، رسانه ملی توانسته مخاطب خود را حفظ کند.

عضو شورای عالی نظارت بر صداوسیما با بیان اینکه ضریب نفوذ مخاطبان ما در برنامه‌های نوروز به ۸۰ درصد رسیده بود، این مهم را یک ظرفیت برای این مجموعه دانست.

وی با بیان اینکه پرداختن به حاشیه‌ها سم است و ریاست سازمان صدا و سیما نیز با نگاه مدیریتی خود از این امر اجتناب می‌کند، اظهار کرد: در بخش اقتصادی نیازمند مجاهدت هستیم.

کاتب ادامه داد: اگر بخواهیم به کالای ایرانی توجه کنیم و در کنار آن نیز کیفیت و مزیت را افزایش دهیم، اما فرهنگ ملی حاکم نشود باز تحقق این شعار مشکل خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه همدان باید بیشترین درآمدزایی و صادرات انیمیشن را داشته باشد، عنوان کرد: تداوم این همایش‌ها باید منجر به انتقال تجارب در این بخش شود که در این راستا باید از بخش خصوصی حمایت کنیم.

عضو شورای عالی نظارت بر صداوسیما تأکید کرد: این آمادگی را داریم که در تبصره قانون بودجه در مجلس شورای اسلامی سرفصلی برای حمایت از این موضوع ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه صدا و سیما باید در عرضه تولیدات بخش پویانمایی نگاه ملی و جهانی ایجاد کند، تصریح کرد: مخاطبین بسیاری در جهان در عرصه تولیدات پاک انیمیشنی وجود دارد.

کاتب با بیان اینکه همدان با ظرفیت‌های بی‌نظیر می‌تواند تحولی عظیمی را در توسعه تجربه کند، خاطرنشان کرد: هر نقطه از ایران بالندگی را تجربه کند موجب افتخار ماست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار