امیر خجسته با اشاره به اینکه منابع نفت و گاز ما روزی تمام می‌شود، افزود: گردشگری روز به روز سرعت می‌گیرد بنابراین از وزیر میراث فرهنگی انتظار داریم که ثبت جهانی آثار را برای ما داشته باشند. در استان همدان سه اثر مهم داریم که باید بدون تشکیلات ثبت جهانی شود.
کد خبر: ۷۸۲۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۹ 23 September 2019
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همدان استانی صنعتی نیست، گفت: آنچه برای استان مهم است گردشگری با ۱۸۰۰ جاذبه توریستی است.

به گزارش ایسنا، خجسته در جلسه اقتصاد مقاومتی استان همدان که با حضور وزیر میراث فرهنگی برگزار شد، اظهار کرد: همه مدیران استان در اقتصاد مقاومتی تاثیرگذار بودند از ظرفیت همه دستگاه‌ها استفاده شده است. 

وی تصریح کرد: در گردشگری استان همدان دارای ۱۸۰۰ جاذبه توریستی است که در این زمینه چند کار مهم انجام شد به طوریکه در سال گذشته همدان پایتخت کشور‌های آسیایی بود که به دنیا معرفی شد و امروز با همایش جاده ابریشم یک بار دیگر در آنتن‌های بین المللی قرار گرفت.

خجسته با بیان اینکه همدان روز به روز جایگاهش ارتقا یافته و به توسعه پایدار می‌رسد، خاطرنشان کرد: در کشاورزی کار‌های خوبی انجامش شده، اما در گردشگری قطعا توسعه و اشتغال پایدار در همدان با گردشگری محقق می‌شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:امسال وضعیت گردشگری در همدان خیلی خوب بود و ظرفیت همدان در تابستان تکمیل بود.

وی با اشاره به اینکه منابع نفت و گاز ما روزی تمام می‌شود، افزود: گردشگری روز به روز سرعت می‌گیرد بنابراین از وزیر میراث فرهنگی انتظار داریم که ثبت جهانی آثار را برای ما داشته باشند. در استان همدان سه اثر مهم داریم که باید بدون تشکیلات ثبت جهانی شود.

وی یاداور شد: سرمایه گذاران خارجی و ملی و بین المللی را به سمت همدان هدایت کنید تا به اهداف خود که توسعه گردشگری و توسعه اشتغال پایدار است، برسیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار