سرهنگ علی حسن حیدری از کشف تعداد ۶۰ رأس گوسفند و ۲۵ رأس گوساله زنده فاقد مجوز بهداشتی در این شهرستان خبر داد و گفت: مأموران انتظامی شهرستان فامنین در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق، با پایش محور‌های مواصلاتی و اجرای ایست و بازرسی مقطعی، موفق به کشف تعداد ۶۰ رأس گوسفند و ۲۵ رأس گوساله زنده فاقد مجوز بهداشتی و قاچاق شدند.
کد خبر: ۸۶۰۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۷ 08 June 2020
فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از دستگیری عامل انتشار اعمال خشونت آمیز در فضای مجازی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ حیدری از دستگیری عامل انتشار اعمال خشونت آمیز در فضای مجازی شهرستان فامنین خبر داد و اظهار کرد: با رصد و پایش صفحات مجازی توسط پلیس امنیت عمومی شهرستان فامنین مشخص شد فردی با راه اندازی صفحات در فضای مجازی اقدام به انتشار و تبلیغ اعمال خشونت آمیز و آموزش آن به شهروندان می‌کند.

وی ادامه داد: با هماهنگی‌های قضائی، این متهم شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ حیدری افزود: متهم پس از اینکه با شواهد و مستندات محکم کارشناسان پلیس اطلاعات مواجه شد به بزه انتسابی خود اعتراف کرد و با تشکیل پرونده راهی مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین تاکید کرد: پلیس با آمادگی کامل در فضای حقیقی و مجازی با برهم زنندگان نظم و امنیت شهروندان برخورد می‌کند.

وی همچنین از کشف تعداد ۶۰ رأس گوسفند و ۲۵ رأس گوساله زنده فاقد مجوز بهداشتی در این شهرستان خبر داد و گفت: مأموران انتظامی شهرستان فامنین در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق، با پایش محور‌های مواصلاتی و اجرای ایست و بازرسی مقطعی، موفق به کشف تعداد ۶۰ رأس گوسفند و ۲۵ رأس گوساله زنده فاقد مجوز بهداشتی و قاچاق شدند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش احشام کشف شده را بیش از ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ارزیابی کرده‌اند، یادآور شد: در این رابطه ۲ نفر متهم دستگیر و ۲ دستگاه کامیون نیز توقیف شده است.

سرهنگ حیدری در ادامه افزود: احشام مکشوفه به اداره دامپزشکی منتقل و متهمان نیز به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار