برگشت ۳۵۰میلیون تومان در حق شاکیان خراسان جنوبی

۳۵۰میلیون تومان از آغاز امسال در حق شاکیان در خراسان جنوبی برگشت داده شد.
کد خبر: ۷۵۸۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲ 02 July 2019

تهوری معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: این مبلغ از محل رسیدگی به شکایات و اعاده حقوق مصرف کنندگان استان با صلح و سازش، به شاکیان برگشت داده شد.

وی افزود: بیشترین شکایات مردمی از آغاز امسال در حوزه‌های خرید خودرو، صنایع ساختمان سازی و سپس گروه کالا‌های مختلف بوده است.

تهوری همچنین با بیان اینکه از آغاز امسال ۲۱ هزار و ۹۵۴ مورد بازرسی توسط تیم‌های نظارتی صمت در استان انجام شده است گفت: در این بازرسی‌ها ۲۹۶ پرونده به ارزش ۵۶۶ میلیون تومان تشکیل و به تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی ارسال شده است.

وی بیشترین این پرونده‌ها را مربوط به گروه خواربار و مواد غذایی میوه و تره بار، مواد پروتئینی، نان و کالای قاچاق (کالای دخانی، تنباکو‌های غیرمجاز) عنوان کرد و افزود: کمترین تخلفات صورت گرفته هم در بخش گروه خدمات عمومی و صنفی بوده است.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صمت استان با اشاره به اینکه مردم می‌توانند هرگونه تخلف را به شماره ۱۲۴ اعلام کنند گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۴ مورد گزارش مردمی به این سامانه رسیده که توسط بازرسان این سازمان مورد بررسی قرار گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار