دبیر ستاد انتخابات کرمانشاه:

نوشتن برخی اسامی مستعار کاندیداها در تعرفه رای صحیح محسوب می‌شود

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: نوشتن اسامی مستعار کاندیداها در برگه رای صحیح به حساب می‌آید.
کد خبر: ۱۱۷۴۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۳ 05 July 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، مهدی شکیبا مهر عصر امروز جمعه (۱۵ تیرماه) در ستاد انتخابات استان در جمع خبرنگاران در خصوص شایعات ساعات گذشته پیرامون نوع نگارش نام نامزدها در فضای مجازی، اظهار کرد: توافق نامه‌ای انجام شده که مبنی بر این است اسامی نامزدها با برخی پیشوندها یا شهرت آنها مانعی ندارد و رای صحیح محسوب می‌شود.

وی افزود: برای سعید جلیلی نام‌های سعید، جلیلی، سعید جلیلی، جلیلیان، جلیلیانی، ۴۴ و برای مسعود پزشکیان نام‌های مسعود، پزشکیان، پزشکی، پزشک، پزشک پور، مسعود پزشکیان و ۲۲ رای صحیح به حساب می‌آیند.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: وزارت کشور چنین مواردی را طبق توافق نامه ذکر کرده، در صورتی که قابل خوانش باشد رای مربوط به چه کسی است رای صحیح خوانده می‌شود و این امر به تمامی شعب ابلاغ شده است.

وی اضافه کرد: مواردی در خصوص روستاها نیز ذکر شده بود که به تمامی فرمانداری‌ها ابلاغ شد که صندوق‌های روستاها با اطلاع رسانی به مردم در زمان کافی قرار گیرد.

شکیبا مهر ادامه داد: از تمامی افرادی که در انتخابات مشارکت کردند ۴۶ درصد بانوان و ۵۴ درصد آقایان در انتخابات در استان تا کنون مشارکت داشتند که بیشترین گروه سنی مربوط به گروه سنی ۳۵ تا ۴۵ درصد است.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه در پایان گفت: امید است شاهد مشارکت ۵۰ درصدی مردم استان تا پایان فرایند انتخابات باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار