کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری:
کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: جبهه اصلاحات باید بابت دروغ‌ها و افتراهایش خجالت بکشد.
کد خبر: ۱۱۷۳۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۲ 02 July 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، علیرضا زاکانی شامگاه روز گذشته دوشنبه (یازدهم تیر ماه) در دیدار مردمی با کرمانشاهیان که در مسجد النبی طاقبستان شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: مردم عزیز، ما در آستانه انتخابات و تجلی مردم سالاری دینی هستیم.

وی افزود: جمعه راه آینده کشور رقم خواهد خورد و به تعبیر امیرالمومنین(ع) توجه به تجارب گذشته راه آینده را روشن خواهد کرد.

کاندیدا چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: از ابتدای انقلاب دو تفکر در ایران حاکم بوده است و نخستین تفکر، تفکری بوده است که عمده سال‌های آینده متعلق به او بوده و ۳۲ سال از انقلاب در دوره صدارت آنها بوده است و کارنامه شفافی در این خصوص وجود دارد.

وی ادامه داد: در مقابل، گروه ما وجود دارد که در صداقت و مسئولیت کارنامه داریم و در این سه سال کارنامه ما درخشان است که نشان میدهد انتخاب ما برای آینده چه چیزی را رقم می زند.

زاکانی خاطر نشان کرد: یادمان نمی‌رود که در دهه ۹۰ سیاهی را تجربه کردیم که در آن رشد اقتصادی صفر درصد، بدهی دولت به بانک ها، پنج برابر شد و بیکاری و تورم ارزش قابل توجهی داشت.

وی افزود: در این دوران، کشور در مداری قرار گرفته بود که با بحران‌ها و چالش های جدی مواجه بودیم.

زاکانی تشریح کرد: اما در مقطعی شهید عزیز ما، شهید رئیسی انتخاب شد و مسئولیت را پذیرفت و ایشان شخصیتی نبود که بحران آتش سوزی قطار و گرانی بنزین را رقم بزند و از آن بی اطلاع باشد که این اقدام دولت گذشته افتخار نیست؛ بلکه ننگی ابدی برای آنها است.

کاندیدای چهارمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: دولت شهید رئیسی کشور را در وضعیتی بحرانی به دست گرفت و کشور به سمتی می‌رفت که قیمت دلار سه رقمی شود اما این وضعیت را از نابسامانی خارج کرد.

وی ادامه داد: استان قهرمان کرمانشاه در دولت روحانی رتبه یک بیکاری و عدم اشتغال را داشت و این استان، استانی است که از هر گوشه آن نور و گوهر می‌بارد.

زاکانی گفت: درسال ۱۳۹۵، ۲۲/۵ درصد نرخ بیکاری در استان داشتیم که رشد بیکاری در سال جاری با تدبیر شهید رئیسی یک رقمی شد و این افتخار است.

وی در خصوص تشریح اقدامات دولت شهید رئیسی بیان کرد: یک چهارم روستا ها در دولت شهید رئیسی گاز رسانی شد و ۳۶۵ روستا در بحران تنش آبی خارج شده است که بی توجهی دولتمردان در دوره سابق استان را به سمت بدی برده بود.

زاکانی خاطر نشان کرد: در دهه ۷۰ به جای اینکه به فکر خلق ثروت باشند، به دنبال خرید مواد ضد شورش برای سرکوب کردن مردم بودند و کشور را به آشوب کشاندند.

وی افزود: ننگین ترین قرارداد ها در دولت اصلاحات منعقد شد و در حال حاضر تمایلی برای تشریح وضعیت فساد، مسکن، اشتغال مردم، تورم و مسائل خارجی ندارد.

وی در ادامه افزود:جلیلی امروز آمده که حق و حقوق ملت را از چنین افرادی بگیرد.

وی در خصوص برخی شایعات اصلاحات گفت: جوانی که در دوره قبل سمت وزارت ارتباطات فناوری اطلاعات را بر عهده داشته شایعه می کند که طالبان به زودی به کشور می آید، ننگ بر چنین افرادی که به مردم دروغ می گویند و افترا می‌بندند و باید به آنها گفت که حاضر باشند و رو در رو صحبت کنند و از گذشته فرار نکنند؛ زیرا بر حسب قدرت آمده اند و درد مردم را نمی دانند.

وی ادامه داد: به لطف الهی با انتخاب درست مردم یعنی سعید جلیلی، مسیر درست ملت ادامه خواهد داشت.

زاکانی افزود: همه اقوام ایران مانند گل های پر طراوتی هستند که در این کشور جای دارند و یکی از افتخارات کشور ما این است که مذاهب گوناگون در کنار یکدیگر با آرامش زندگی می کنند.

وی در پایان گفت: مردم عزیز کرمانشاه، آینده کشور به ما وابسته است و هرکدام از ما یک صدا هستیم هر فرد باید دوستان و اطرافیان خود را آگاه کند و یک مجموعه کارآمد در تداوم راه شهید رئیسی خواهیم داشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار