مدیرکل گمرک کرمانشاه خبر داد؛
مدیرکل گمرک استان کرمانشاه گفت: استفاده از ظرفیت درآمدی ترانزیت خارجی از مبدأ گمرک پرویزخان اهرمی برای پیش‌برد توسعه استان کرمانشاه است.
کد خبر: ۱۱۷۳۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۵ 02 July 2024

علی‌اصغر عباس‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، در حاشیه دیدار با مدیرکل دیوان محاسبات استان کرمانشاه، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت درآمدی ترانزیت خارجی از مبداء گمرک پرویزخان یکی از اهرم‌های مهم در پیش‌برد توسعه استان کرمانشاه است.

وی افزود: با توجه به اینکه بیشترین میزان ترانزیت خارجی از مسیر ایران در سه ماهه نخست سال‌جاری از مبدا گمرک پرویزخان صورت گرفته است، ارزآوری این رویه و درآمدزائی آن در توسعه اقتصادی منطقه، بسیار مهم و اثر است.

مدیرکل گمرک استان کرمانشاه، در ادامه با تشریح وضعیت و شرایط موجود در گمرکات استان کرمانشاه تصریح کرد: استفاده از پتانسیل‌های مثبت مرزهای استان کرمانشاه با داشتن ۳۶۶ کیلومتر مرز مشترک با عراق، در گرو توجه، همکاری و حمایت جدی دستگاه‌های اجرایی استان کرمانشاه است.

وی اضافه کرد: در این دیدار مديركل ديوان محاسبات استان كرمانشاه از جایگاه مهم دیوان محاسبات به‌ عنوان یک دستگاه نظارتی، به دنبال راهنمایی در پیش‌برد امور و پرهیز از فساد در دستگاه‌های اجرایی نام برد.

عباس‌زاده بیان کرد: مدیرکل دیوان محاسبات استان کرمانشاه، با توجه به تلاش و نقش محوری این سازمان در اعتمادسازی و نظم‌دهی مالی، مشاوری امین برای دستگاه‌های اجرایی است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار