مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای کرمانشاه خبر داد؛
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه از خط‌کشی بیش از ۸۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه طی سه ماهه نخست سال‌جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۳۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۲ 02 July 2024

سیدشهرام کهریزی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: با هدف افزایش ایمنی تردد کاربران جاده‌ای طی سه ماهه نخست سال‌جاری در بیش از ۸۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه خط‌کشی انجام شده است.

وی افزود: خط‌کشی محورهای مواصلاتی یکی از عناصر اصلی اقدام‌های پیشگیرانه و ایمن‌سازی است که با انتقال پیام‌های اطلاعاتی - هشداری به طور بصری به کاربران و رانندگان موجب افزایش ایمنی در جاده‌ها، افزایش قابلیت دید و ارائه هشدار و اطلاعات لازم به رانندگان می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: عملیات خط‌کشی در محورهای اصلی و شریانی همزمان با محورهای فرعی انجام می شود و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته عملیات خط‌کشی همزمان بصورت ۲ اکیپ عملیاتی در حال انجام است.

وی با اشاره به عملیات خط‌کشی در محور بزرگراه کربلا، محور اصلی تردد زوار اربعین حسینی (ع) گفت: در مقاطعی از بزرگراه کربلا عملیات بهسازی و روکش آسفالت در حال انجام است و تا قبل از آغاز کنگره عظیم اربعین این محور بصورت کامل خط کشی می‌شود.

کهریزی اضافه کرد: کاربران جاده‌ای می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه اشکال در محورهای مواصلاتی استان از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها ما را مطلع کرده تا در اسرع وقت رفع شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار