رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان کرمانشاه از افزایش ۴۰ درصدی مراجعین به استخرهای کرمانشاه با شروع فصل تابستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۳۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۱ 29 June 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، پیمان جاویدان با اشاره به شروع فصل تابستان و افزایش اقبال مردم به رشته شنا، اظهار کرد: معمولا با گرم شدن هوا استخرها روزهای شلوغی را نسبت به سایر ایام سال دارند. 

وی افزود: در حال حاضر در سطح استان ۲۸ استخر فعال است که از این تعداد ۲۲ مورد آن در شهر کرمانشاه واقع شده است. 

رئیس هیات شنا استان اضافه کرد: با شروع فصل تابستان میزان مراجعین به استخرهای کرمانشاه نسبت به سایر ایام سال حدود ۴۰ درصد افزایش پیدا کرده است. 

جاویدان در خصوص وضعیت افزایش نرخ بلیط استخرها نیز عنوان کرد: سال گذشته با ابلاغ وزارت ورزش به استانها استخرهای کرمانشاه درجه بندی و بر همین اساس نرخ گذاری شدند، اما برای امسال هنوز درجه بندی و نرخ‌های جدید به استان اعلام نشده است.

وی تاکید کرد: امسال با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان حدود ۲۰  درصد به قیمت بلیط استخرهای استان اضافه شده است. 

رئیس هیات شنا استان در ادامه وضعیت کیفی استخرهای استان را خوب ارزیابی کرد و گفت: نظارت‌ها و بازرسی های مداومی از استخرهای استان صورت می‌گیرد که خوشبختانه طبق بررسی‌های انجام شده وضعیت کیفی و بهداشتی استخرهای استان مطلوب است. 

وی در ادامه فصل تابستان را بهترین فرصت برای استعدادیابی در رشته شنا دانست و افزود: در این راستا به همه مربیان اعلام کرده‌ایم که در حین آموزش‌های خود استعدادهای این رشته را نیز شناسایی کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار