امام جمعه کرمانشاه:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: شهید رئیسی در عمل نشان داد که میتوان کار هشت ساله دولت را ظرف سه سال به انجام رساند و دیپلماسی فعال، برقراری ارتباط با کشورهای مختلف و به نتیجه رساندن عضویت ها در پیمانهای بین المللی از اقدامات وی بود.
کد خبر: ۱۱۷۳۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۴ 27 June 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه،  آیت الله حبیب الله غفوری شامگاه روز گذشته چهارشنبه (ششم تیرماه) در جلسه هیئت اندیشه ورز که با حضور فعالان رسانه در دفتر امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به سالروز شهادت شهید بهشتی و شهدای هفتم تیر ماه، اظهار کرد: حرکت حمایتی منافقین از رژیم صهیونیستی بسیار واضح است و امروزه حتی دانشجویان اروپایی و آمریکایی خط شکنی کردند و با وجود تمامی آسیب ها پای کار حمایت از مظلومان ایستادند که اعمال این افراد فرهنگ ساز و حماسه ساز شد.

وی افزود: اگر شخص دیگری کارهای شهید رئیسی را انجام داده بود گوش فلک را کر می‌کردند و برجامی که مسئولان وقت با اسناد ثبت شده در جمع گفته اند که جز خسارت اثری در دنیا نداشته و مدتها هم کشور را درگیر امیدی موهوم کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: جمهوری اسلامی به تمام تعهدات خود در برجام عمل کرده بود و ایران به رغم ایرانی بودن خود بیش‌از تعهدات خود را نیز انجام داده بود اما دشمن بد عهدی خود را ثابت کرد و دلبستگی های موهوم بر باد فنا رفت.

وی عنوان کرد: دولت شهید رئیسی سعی کرد برجام را احیا کند و اتفاقات خوبی هم در این زمینه رقم خود که ثمره فعالیتهای شهید رئیسی و مرد دیپلماسی حماسی شهید امیر عبداللهیان بود و تاریخ قضاوت خواهد کرد که بر سر این کشور و ملت چه گذشت.

غفوری تشریح کرد: کسانی که هشت سال به آن شکل دولت را اداره کرده بودند و مدارک مستند آن نیز موجود است، دولت را که تحویل دادند در همان جلسه ابتدایی وزرای دولت روحانی اعلام کردند که ما حقوق این ماه را نداریم و ماه های گذشته را نیز با خلق پول پرداخت کرده ایم و کشور از نظر اقتصادی در بن بست قرار دارد.

وی در ادامه افزود: پیش بینی خارجی ها و مستکبران غرب این بود که دولت شهید رئیسی ظرف سه ماه سقوط میکند زیرا هیچ راه دیگری باقی نمانده بود اما تقدیر خدای متعال چیز دیگری بود و دولت قدرت خود را باز یافت و این حقایقی است که خدا دیده و شاهد است که شهید رئیسی چه خدماتی ارائه کرده است و ما هم خدارا شاکریم که این دوران را دیدیم.

غفوری بیان کرد: ما در گذشته تنها منبر را به عنوان رسانه در میان مردم داشتیم و همچنین نمایش های ملی و دینی برای مردم و گاهی اعلامیه های منتشر شده توسط بزرگان بود اما رسانه امروزی یک انقلاب بزرگ دارد که آن فضای مجازی است.

وی ادامه داد: در طول تاریخ واقعه و اختراعی به اهمیت رسانه نداشته ایم و رسانه می تواند حتی کوچکترین رخداد هارا برجسته کند که نظم نوین بر پایه رسانه قرارداده شده است.

غفوری تشریح کرد: آنچه خط قرمز رسانه است عمدتاً شامل منافع صاحبان این رسانه است و صهیونیست ها بر همین مبنا رسانه را پایه گذاری کردند و آن را در جهان گسترش دادند، به نحوی که تولیدات تلویزیونی خودشان برای مردم خودشان دارای هزینه و برای ما رایگان است.

وی بیان کرد: رسانه غرب بر مبنای منافع صاحبان رسانه است و اخلاق رسانه جایگاه و معنایی ندارد و اما بالعکس مبنای رسانه های ملی و بومی اخلاق مداری بوده و هست که اخلاق محور بودن بسیار حائز اهمیت است و آنچه که می‌تواند هنر ملت فرهیخته ما باشد همین است که این امر را بشناسد.

امام جمعه کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: آنچه تقاضا داریم این است که طیف متدین و انقلابی اصحاب رسانه جوهره بسیار مهم و قوی و ارزشمند، تقوا و اخلاق را پایه و اساس کار قرار دهند و رسانه ای که در اختیار ما قرار دارد را بر اساس اخلاق مداری اداره کنند که به این شکل فتح الفتوحی را رقم می زنیم که غرب از ما عقب خواهد افتاد؛ لذا بشریت تشنه اخلاق مداری و درست کاری و صداقت است که جامعه ما نیز به شدت به آن نیاز دارد و رسانه ما امروزه توانایی خلق چنین حماسه ای را دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار