معاون استانداری کرمانشاه خبر داد؛
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه گفت: ۳۳ هزار نیروی انسانی و یک هزارو ۶۳۰ صندوق در شعب اخذ رأی برای اجرای فرآیند انتخابات در استان کرمانشاه فراهم شده است.
کد خبر: ۱۱۷۳۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰ 27 June 2024

علی صفدری در گفت وگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: برای انتخابات ریاست جمهوری در استان کرمانشاه تدابیر لازم اتفاق افتاده و یک هزارو ۶۳۰ صندوق رأی در استان و ۱۴ شهرستان دیگر داریم و شرایط برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری از لحاظ کیفیت و کمیت آماده است.

وی افزود: باتوجه به اینکه در اسفند ماه انتخابات مجلس و مرحله دوم انتخابات را در اواخر اردیبهشت ماه داشتیم، آموزش های لازم به نیروهای انسانی داده شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه تصریح کرد: زیر ساخت ها و نیازهای هزینه ای و جاری مجموعه تامین شده است و ۳۳ هزار نیروی انسانی روز جمعه در استان کرمانشاه آماده هستند که بتوانند شعبه های اخذ رأی را مدیریت کنند و میزبان خوبی برای مردم باشند که حماسه دیگری در هشتم تیرماه توسط مردم عزیز ما رقم بخورد.

صفدری در پایان خاطرنشان کرد: امید است در استان کرمانشاه با زحماتی که مسئولین در فرمانداری ها و ستاد انتخابات تقبل می‌کنند، ظرفیت خوبی را برای مشارکت حداکثری و حضور بیشتر مردم فراهم کرده باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار