استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه گفت: با وجود زمان کم، در کمتر از ۵۰ روز انتخابات را با تمام قدرت برگزار کردیم.
کد خبر: ۱۱۷۳۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۵ 28 June 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، محمدطیب صحرایی صبح امروز جمعه (هشتم تیرماه) در ستاد انتخابات استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شهید آیت‌الله رئیسی در دوره کوتاه مسئولیت ریاست‌جمهوری یک حدنصاب در ابعاد مختلف ایجاد کرد و الگوی رئیس‌جمهور محبوب و مطلوب را در انقلاب نشان دادند.

وی افزود: استان کرمانشاه از وجود شهید رئیسی بهره مادی و معنوی به یادگار برده است، امید است انتخابات امروز آگاهانه و نتایج موثری برای کشور داشته باشد.

استاندار کرمانشاه در خصوص برگزاری مقدمات انتخابات تصریح کرد: یک تلاش فشرده و متراکم در کمتر از ۴۰ روز را در دستگاه‌ها کرمانشاه شاهد بودیم و همکاری و انسجام مقدمات یک انتخابات خوب را فراهم کردند.

وی افزود: به طور متداول مقدمات انتخابات ریاست‌جمهوری یکسال به طول می‌انجامد با توجه به صراحت قانون اساسی و پیش‌بینی ما در مجموعه فرآیند ها حداکثر باید در ظرف حداکثر ۵۰ روز به نتیجه برسد،که ما در ۴۰ روز انتخابات را با قدرت و جدیت انجام دادیم.

صحرایی در پایان بیان کرد: امید است نتیجه این انتخابات برای مردم مایه خیر و برکت و مایه عزت و آبرو روز‌افزون برای انقلاب اسلامی باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار