فرمانده انتظامی کرمانشاه:
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: انتخابات در کمال آرامش در استان در جریان بوده و امنیت کامل برقرار است.
کد خبر: ۱۱۷۳۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۹ 28 June 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، مهدی حاجيان عصر امروز جمعه (هشتم تیرماه) در حاشيه بازديد از شعب اخذ راي شهر کرمانشاه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براي انتخابات رياست جمهوری بيش از يک هزار و 630 شعبه درنظر گرفته شده است و در همه آن ها ماموران پليس براي تامين نظم و امنيت اين رويداد مهم حضور پيدا کرده اند.

وی افزود: با وجود ازدحام جمعيت در اکثر شعب اخذ رای و حضور پرشور مردم، کار راي گيری بدون وقفه و در کمال صحت و سلامت همراه با امنيت کامل در جريان است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به آماده باش بيش از هشت هزار نيروی پليس برای انتخابات امروز تصریح کرد: چه آن هايی که در شعب اخذ رای حضور دارند و چه ماموران پليس راه و راهور که امنيت ترافيکی را برقرار می‌کنند، تا پايان کار رای گيری و انتقال صندوق ها به محل از پيش تعيين شده همچنان مشغول انجام وظيفه خواهند بود.

رئيس پليس استان کرمانشاه يادآوری کرد: مردم فهيم کرمانشاه نيز تاکنون همکاری خوبی با ماموران انتظامی و راهور و همچنين ديگر عوامل اجرايي انتخابات داشته اند که اميد است اين همکاری تا پايان کار رای گيری ادامه داشته باشد.

وی گفت: من و همه همکاران در اين ماموريت مهم تا لحظه آخر کنار مردم ولايتمدار کرمانشاه خواهيم بود و اجازه نخواهيم داد فرد يا افرادي بخواهند حلاوت اين جشن و پيروزي بزرگ را در کام مردم تلخ کنند.

حاجيان در پايان با دعوت از عموم مردم براي حضور پاي صندوق هاي راي در مدت زمان تعيين شده، گفت: قطعا حضور پرشور مردم در کنار انتخابي اصلح و آگاهانه باعث افزايش اقتدار کشورمان در مجامع جهاني و بين المللي خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار