رئیس دانشکده حقوق دانشگاه آزاد کرمانشاه:
رئیس دانشکده حقوق دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: کاندیدای اصلح ریاست جمهوری باید شناخت کاملی از مشکلات کشور داشته باشد و در تبلیغات خود از رویاپردازی، هیجان آفرینی کاذب و وعده فروشی برحذر باشد.
کد خبر: ۱۱۷۲۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۱ 26 June 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، دکتر شهرام فتاحی با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار کرد: هرچه میزان مشارکت در انتخابات بالاتر باشد، نظام سیاسی در پیگیری و به سرانجام رساندن توسعه کشور، مطالبات مدنی و تحقق اهداف و افق‌های اسناد بالادستی قوت و قدرت بیشتری خواهد داشت، ضمن آنکه دیپلمات‌های ایرانی در عرصه روابط و سیاست بین الملل هم از قدرت چانه زنی و توان مطالبه گری افزون‌تری برخوردار خواهند شد.

وی در ادامه به تلاش دشمنان برای حضور کمرنگ مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: در طول ۴۵ سال اخیر علیرغم همه بمباران های خبری و تلاش های دشمنان در گستره رسانه‌های وسیع دیداری و شنیداری و شبکه های اجتماعی برای ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه، مردم همواره با حضور در انتخابات نشان داده اند آنچه که برایشان مهم است، ایران اسلامی است که محصول و یادگار صدها هزار شهید گلگون کفن مام میهن است. 

فتاحی با بیان اینکه در حال حاضر نگاه‌های زیادی از خارج از کشور به این انتخابات است، افزود: مردم ما باید توجه داشته باشند که حضور در انتخابات یک مسئولیت پذیری مدنی است و باید به دنیا نشان دهند که ایران یک میراث مشاع شریف است که رشادت های بی مانند و مجاهدت‌های بسیاری برای صیانت از آن صورت گرفته است. 

وی در ادامه به تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری نیز اشاره کرد و گفت: هرچند که به دلیل حادثه تلخ سقوط بالگرد رئیس جمهور شهید و همراهانش انتخابات این دوره ریاست جمهوری زودهنگام برگزار می شود و کاندیداها بازه زمانی اندکی برای معرفی خود و تبلیغ دارند، اما خوشبختانه شور انتخاباتی نسبی توسط رسانه‌ها و صدا و سیما در جامعه ایجاد شده و به نظر می رسد که روندی رو به رشد نیز دارد. 

رئیس دانشکده حقوق دانشگاه آزاد کرمانشاه در خصوص ویژگی‌های کاندیدای اصلح هم عنوان کرد: کاندیدای اصلح باید دارای یکسری شاخص‌ها باشد. از جمله اینکه شناخت و آگاهی کاملی نسبت به مشکلات کشور به صورت عینی و مصداقی داشته باشد. باید از رویاپردازی، هیجان آفرینی کاذب و وعده فروشی برحذر باشد. همچنین باید نسبت به اولویت بندی مشکلات آگاهی کاملی داشته و برای حل آنها برنامه های عملیاتی تدوین کرده باشند. 

وی خاطرنشان کرد: کاندیدای اصلح کسی است که عمیقا باور داشته باشد که ایران برای همه مردم ایران است و هیچ گروه و حزبی به تنهایی نمی تواند کشور را به درستی اداره کند و همه باید تجلی یک‌ وحدت در عین کثرت باشند. 

فتاحی اظهار کرد: ما در کشورمان داعیه دار حکومت علوی هستیم، بنابراین کاندیداهایی که داعیه دار جلوس در پاستور هستند باید در تبلیغات خود آنگونه که رهبری تصریح کردند، از اتهام زنی، لجن پراکنی، تهمت زدن و ... پرهیز کنند و باید به یاد داشته باشند اگر این رفتارها از هرکدام از کاندیداها سربزند، بازنده نهایی آن کلیت نظام جمهوری اسلامی ایران است که داعیه صیانت و سیادت از آن را دارند.
 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار