مسئول رسانه کمیته ایثارگران ستاد انتخاباتی قالیباف در اورامانات تاکید کرد؛
مسئول رسانه کمیته ایثارگران ستاد انتخاباتی قالیباف در اورامانات گفت: مردم دیگر از وعده و وعید خسته شده‌اند و نیاز دارند کسی مسئولیت اجرایی کشور را به عهده بگیرد که بتواند حداقلی‌های مورد نیاز را برایشان فراهم کند.
کد خبر: ۱۱۷۲۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۹ 25 June 2024

میلاد قادری در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، به وضعیت اقتصادی و سیاسی کشور اشاره و اظهار کرد: با توجه به مناظرات انتخاباتی و برنامه هایی که نامزدهای ریاست جمهوری ارائه دادند، می‌توان به تغییر خوش بین بود و قطعا در وضعیت اقتصادی و سیاسی کشور تحول صورت خواهد گرفت.

وی افزود: کارشناسان اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی که از سوی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری معرفی شده بودند، برنامه های مناسبی را ارائه دادند اما از میان آنها برنامه های آقایان جلیلی، قالیباف و قاضی زاده هاشمی از دیگر نامزدها جامع تر بود.

مسئول رسانه کمیته ایثارگران ستاد انتخاباتی قالیباف در اورامانات تصریح کرد: به نظر می رسد برنامه های این نامزدهای انتخاباتی به آنچه که امروز کشور نیاز دارد تا از این وضعیت اقتصادی خارج شود، به واقعیت نزدیک تر و قابل اجراتر باشد.

قادری ادامه داد: امروز مردم ما با مشکلات اقتصادی و معیشتی بسیاری مواجه هستند و همین امر باعث شده تا به دنبال انتخاب فردی باشند تا بتواند در حوزه هایی تغییر و تحول ایجاد کند.

وی به میزان مشارکت مردم در چهارهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و یادآور شد: قطعا مردم ناراضی هستند و از مسئولان گله دارند، اما بدون شک برای ایجاد تغییر و تحول پای صندوق می آیند.

قادری  بیان کرد: با توجه به اینکه در این دوره از انتخابات هم از اصلاح طلبان، هم از اصولگرایان و هم نامزدهایی به صورت مستقل حضور دارند، مردم فرصت انتخاب دارند و همین مسئله باعث می شود، مشارکت بیشتر از انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی باشد.

قادری به مطالبات و انتظارات مردم اورامانات از رئیس جمهور آینده اشاره کرد و گفت: امروزه بسیاری از خانواده های اورامانات با مشکلاتی مانند طلاق، اعتیاد و معیشت مواجه هستند که ناشی از وضعیت نابسامان اقتصادی است.

وی عنوان کرد: اگر بتوان اشتغال مورد نیاز را برای جوانان که عمده آنها را نیز تحصیل کردگان تشکیل داده اند، رفع کرد بدون شک بسیاری از مشکلات خانواده ها نیز رفع می شود.

وی در پایان افزود: مردم دیگر از وعده و وعید خسته شده اند و نیاز دارند کسی مسئولیت اجرایی کشور را به عهده بگیرد که بتواند حداقلی های مورد نیاز را بریشان فراهم کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار