رئیس دفتر شورای نگهبان کرمانشاه خبر داد؛
رئیس دفتر شورای نگهبان استان کرمانشاه گفت: پنج هزار و ۴۰۷ نیرو در استان بر اجرای انتخابات نظارت می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۷۳۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۳ 28 June 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، محسن مفید ظهر امروز جمعه (هشتم تیرماه) در ستاد انتخابات استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بنابر اصل ۱۳۱ قانون اساسی معین شده بود که رئیس جمهور بعدی ظرف ۵۰ روز معین شود.

وی افزود: هم اکنون شاهد فعالیت نیروهای اجرایی در انجام فرایند انتخابات هستیم، تا کنون مشارکت دارای آمار مطلوبی بوده و امید است طی ساعات آتی همچنان شاهد حضور پرشور مردم باشیم.

رئیس دفتر شورای نگهبان استان کرمانشاه تصریح کرد: آنچه مهم است تحقق راهبردهای رهبر معظم انقلاب در این امر بود که تلاش کردیم با هم افزایی و جدیت به وظایف خود عمل کنیم.

وی ادامه داد: اقداماتی مانند جانمایی شعب، تشکیل هیئت‌های نظارتی و اجرایی، صدور احکام و شناسایی عوامل نیز در موعد مقرر صورت گرفت.

مفید تشریح کرد: تفاوت‌هایی میان قوانین انتخابات مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری وجود داشت، لذا تلاش کردیم که امور درست و به جا اجرا شود.

وی عنوان کرد: امروز روز تعیین سرنوشت مردم به دست خود ایشان است، لذا لازم است که مردم در تعیین سرنوشت خود مشارکت داشته باشند و در همین فرصت ۱۰ ساعته رأی خود را به صندوق‌ها بیندازند.

مفید خاطرنشان کرد: لازم است که مردم علاوه بر مشارکت خود، به انتخاب اصلح توجه ویژه داشته باشند و دقت کنند کسی را انتخاب کنند که موجب پیشرفت کشور شود.

رئیس دفتر شورای نگهبان در پایان گفت: سامانه مردم ناظر، سامانه ثبت تخلفات توسط مردم است و مردم در صورت مشاهده تخلف می‌توانند از طریق ثبت آن در سامانه شورای نگهبان را برای اقدامات بعدی در جریان قرار دهند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار