مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه گفت: پرونده کشف قاچاق لباس تاناکورا از داخل خودرو و همچنین عرضه خارج از شبکه 113 کیسه آرد گندم برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شد.
کد خبر: ۱۱۷۳۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳ 30 June 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، قهرمان شاهی مدیر‌کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه اظهار کرد: پرونده کشف قاچاق لباس تاناکورا از داخل خودرو با گزارش پلیس امنیت اقتصادی برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی ارزش این پرونده را 900 میلیون ریال و 151 هزار ریال اعلام کرد و افزود: این پرونده در شعبه هفتم بدوی رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه افزود: شعبه به دلیل ارائه‌نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط البسه قاچاق، متهم را به پرداخت 900 میلیون و 151 هزار ریال معادل یک برابر ارزش ریالی کالا جریمه نقدی محکوم کرد.

وی با گزارش پلیس امنیت اقتصادی پیرامون کشف رب گوجه‌فرنگی قاچاق از انبار، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات ارسال شد.
 
شاهی ادامه داد: پرونده قاچاق سه هزار و 576 قوطی رب گوجه‌فرنگی به ارزش 715 میلیون ریال در شعبه ششم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه افزود: شعبه به دلیل ارائه‌نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط کالا، متهم را به پرداخت 2 میلیارد و 467 میلیون ریال معادل سه برابر ارزش کالا جریمه نقدی محکوم کرد.
 
وی همچنین از عرضه خارج از شبکه 113 کیسه آرد گندم خبر داد و افزود: بازرسان سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه در بازرسی از یک واحد صنفی خبازی این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند. پرونده عرضه خارج شبکه 113 کیسه آرد گندم در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان کرمانشاه رسیدگی شد.
 
شاهی با اشاره به رسیدگی به پرونده عرضه خارج شبکه 113 کیسه آرد گندم در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان کرمانشاه، اضافه کرد: شعبه باتوجه‌به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت 767 میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش تخلف محکوم کرد.
 
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار