معاون هماهنگ‌کننده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه برآورد کرد، در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای کرمانشاه حدود هشت هزار پیش‌یادواره در نقاط مختلف استان برگزار شود.
کد خبر: ۱۱۷۳۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۸ 30 June 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، سعید بهشتی‌راد با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی‌ صورت گرفته اجلاسیه اصلی این کنگره ۲۰ مهر ماه امسال در کرمانشاه برگزار خواهد شد، افزود: در تلاشیم تا اجلاسیه اصلی این کنگره را در زمان مقرر برگزار کنیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای استان برگزاری برنامه های فرهنگی زیادی در برنامه  قرار گرفته، گفت: یکی از مهمترین برنامه‌هایی که در حال اجرای آن در استان هستیم، برگزاری پیش‌یادواره‌های شهدا است.

وی با بیان اینکه از مهر ماه سال گذشته تاکنون نزدیک ۱۸۰۰ پیش یادواره شهدا در سطح پایگاهی، روستایی، محله‎‌ای، بخشی و شهرستانی در استان برگزار شده، گفت: برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا زمان برگزاری اجلاسیه اصلی کنگره تعداد پیش یادواره‌های شهدای برگزار شده در استان را به حدود هشت هزار پیش‌یادواره برسانیم.

 بهشتی راد برگزاری یادواره‌های شهدا را گام مهمی در جهت معرفی شهدا به جامعه عنوان کرد و افزود: با برگزاری یادواره‌های شهدا می‌توانیم جامعه خصوصا جوان را با تفکرات و عقاید و نیز سبک زندگی شهدا آشنا کنیم.

بهشتی‌راد تاکید کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا نقش مهمی در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه خواهد داشت و باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

وی سپس اشاره‌ای هم به در دست ساخت بودن مکان برگزاری کنگره ملی شهدای استان در پادگان توحید داشت و گفت: ۹۰ درصد کارهای مربوط به ساخت پروژه انجام شده و هم اکنون هم پروژه در حال تکمیل شدن برای برگزاری اجلاسیه اصلی کنگره شهدای استان است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار