رئیس ستاد انتخابات کرمانشاه:
رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: فرایند چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تا ساعت ۲۰ تمدید شد.
کد خبر: ۱۱۷۳۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۳ 28 June 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، علی شعبانی عصر امروز جمعه (هشتم تیرماه) در ستاد انتخابات استان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از ساعت هشت صبح که انتخابات در استان همزمان با سراسر کشور آغاز شد تا این لحظه هیچ گونه خللی در برگزاری انتخابات نبوده و فرایندهای مرتبط با انتخابات مطلوب است.

وی افزود: جانمایی‌هایی که برای شعب ثابت و سیار شهری و روستایی در نظر گرفته شده بود فراهم شده و صندوق‌های سیار حتی به نقاط مرزی نیز مراجعه کرده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: فرایند مشارکت در انتخابات قدری کند شده که طبیعی است و پیش بینی می‌شود که با نزدیک شدن به ساعات شب افزایش مشارکت را در پیش داشته باشبم.

وی ادامه داد: رای گیری انتخابات تا ساعت 20 امشب تمدبد شد و پیشنهاد ما به مردم این است که تا حد امکان حضور خود را به تعویق نیندازند؛ هیچ نگرانی برای تعداد تعرفه‌های رای گیری وچود ندارد.

شعبانی تشریح کرد: شعب اخذ رای تا لحظه نهایی تمدید انتخابات باز هستند، سپس درب شعب بسته می‌شود و رای گیری از تمامی افرادی که در شعب هستند انجام می‌شود.

وی در پایان تاکید کرد: هیچ یک از اعضای هیات اجرایی در شعب اجازه بستن درب شعب را تا لحظه نهایی ندارند، شعب رصد می‌شوند و پایان زمان رای گیری آنها در سامانه توسط ستاد انتخابات استان رصد می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار