رئیس ستاد انتخابات کرمانشاه:
رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه از مشارکت بالغ بر ۱۴۷ هزار کرمانشاهی در فرایند انتخابات خبر داد و گفت: عکس برداری و انتشار آراء دیگران ممنوع است.
کد خبر: ۱۱۷۳۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۵ 28 June 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، علی شعبانی ظهر امروز جمعه (هشتم تیرماه) در ستاد انتخابات استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شبهه‌ای در برخی شعب پیش آمده که نام آقایان زاکانی و قاضی زاده هاشمی نیز در لیست ثبت شده است.

وی افزود: بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور اسامی کاندیداهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به ترتیب شامل مسعود پزشکیان با شناسه ۲۲، مصطفی پورمحمدی با شناسه ۳۳، سعید جلیلی با شناسه ۴۴ و محمدباقر قالیباف با شناسه ۷۷ است.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین ستاد انتخابات کشور اعلام کرد رأی دهندگان در تمامی شعب ثابت و سیار باید شناسنامه یا کارت ملی خود را به همراه داشته باشند و به همراه داشتن کد ملی برای افرادی که دارای شناسنامه قدیمی هستند الزامی است.

وی ادامه داد: مطابق قانون تصویر برداری از آراء دیگران و انتشار آن ممنوع است، تخلف محسوب می‌شود و پیگرد قانونی دارد، تا این لحظه هیچ گزارشی مبنی بر اخلال در نظام شعب اخذ رأی در استان وجود نداشته است.

شعبانی در پایان گفت: تا کنون ۱۴۷ هزار و ۲۳۵ نفر استعلام کد ملی خود را در شعب اخذ رأی استان ثبت کرده‌اند و پیش بینی می‌شود با نزدیک شدن به ساعات عصرگاهی حضور بیشتر شود، توصیه می‌کنیم مردم مشارکت خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار