رئیس ستاد قالیباف در کرمانشاه:
رئیس ستاد محمدباقر قالیباف در استان کرمانشاه با بیان اینکه قالیباف در میدان رقابت می‌ماند گفت: قالیباف به دنبال اثبات کارآمدی دین در اداره جامعه است و همواره در سمت‌های مختلف سیاسی و مدیریتی که عهده‌دار بودند به دنبال این بوده که دین در جامعه کارآمد است.
کد خبر: ۱۱۷۲۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴ 23 June 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، سید احمد صفوی رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در استان کرمانشاه روز گذشته شنبه (دوم تیرماه) در نشست خبری با خبرنگاران، از کارنامه و برنامه‌های اجرایی قالیباف سخن گفت.

وی با اشاره به فعالیت قالیباف در حوزه‌های کلان کشور از وی به‌عنوان چهره شناخته شده، اظهار کرد: هدف قالیباف برای ورود به این کارزار مسئولیت‌پذیری وی در قبال کشور و ملت، اشراف به حوزه‌های مختلف اجرایی کشور و سمت‌های مختلف به‌خصوص رئیس مجلس و تدوین قوانین مختلف دررابطه‌ با حل مشکلات کشور به‌خصوص تدوین برنامه هفتم (یک برنامه جامع با قابلیت اجرایی)، است.

وی افزود: وجود ظرفیت و منابع مختلف در کشور، اقلیم و اقوام مختلف در کشور؛ ذخایر نفتی، ظرفیت‌های معادن، گردشگری و... از دیگر اهداف قالیباف برای ورود به رقابت انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری بوده است.

رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در استان کرمانشاه تصریح کرد: قابل‌حل دانستن بسیاری از مشکلات کشور با برنامه و مطالبه و خواست نخبگان، دلسوزان، ایثارگران، خانواده‌های شهدا، فعالان سیاسی، اقتصادی و فرهنگی برای دعوت در انتخابات ریاست‌جمهوری از اهداف قابل‌ذکر قالیباف برای ورود به این کارزار سیاسی است.

وی اشاره‌ای به توجه قالیباف به توأمان به جوهره اسلامی، انقلابی و ملی داشت و تشریح کرد: قالیباف به دنبال اثبات کارآمدی دین در اداره جامعه است و همواره در سمت‌های مختلف سیاسی و مدیریتی که عهده‌دار بودند به دنبال این بوده که دین در جامعه کارآمد است.

صفوی بیان اینکه یکی از محورهای مهم گفتمان قالیباف عدالت است افزود: قالیباف معتقد به تحول‌گرایی و نگاه تحولی به حل مسائل و مشکلات کشور، است.نقش بی‌بدیل ولایت‌فقیه و مقام معظم رهبری به‌عنوان ستون اصلی خیمه جبهه انقلاب، نقش‌پذیر کردن آحاد مردم و مردمی‌سازی به‌عنوان محور مهم در حکمرانی کشور، ادامه مسیر و گفتمان شهید خدمت و جمهور در خدمات‌رسانی صادقانه و بی‌منت، اعتماد به حضور در میدان و ایستادن در کنار مردم با مردم و برای مردم، پرهیزدادن دولت از تصدی‌گری در ریز امور که می‌تواند به دست مردم اداره شود و سوق‌دادن نقش دولت از تصدی‌گری به تولی‌گری، تمرکز بر حل مشکلات مردم و پرهیز از حاشیه‌سازی و حاشیه‌پردازی از مولفه‌های مهم دولت قالیباف خواهد بود.

وی ادامه داد: مبارزه واقعی ساختاری نه ابزاری و مقطعی با اشکال و مظاهر مختلف فساد؛ تسهیل ارتباط و دسترسی آسان مدیران با آحاد مردم؛ تمرکز بر کار در همه احوال و توسط همه مدیران و دست‌اندرکاران؛ توجه به شایسته‌سالاری و شایسته‌گزینی در انتخاب مدیران، توجه ویژه به محرومین، مستضعفین، حاشیه‌نشینان، روستائیان؛ تأکید بر قوی‌شدن ملت در تمامی عرصه‌ها؛ تعامل سازنده و قانونمند با همه ارکان و اجزای نظام؛ شفاف‌سازی در سطوح مختلف و عرصه‌های مختلف؛ سامان‌دادن به معیشت و زندگی روزمره مردم؛ ساده‌زیستی و پرهیز از تجمل‌گرایی مدیران و مسئولان از دیگر مولفه‌های مهم دولت قالیباف خواهد بود.

قالیباف در میدان رقابت می‌ماند

صفوی در ادامه در پاسخگویی به سؤالات خبرنگاران در رابطه‌ با بحث اجماع، گفت: این موضوع به نظر بزرگان جبهه انقلاب بستگی دارد که باتوجه‌به مسائل اداره کشور و وضعیت نامزدها باید تصمیم بگیرند.

رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در استان کرمانشاه با بیان اینکه قالیباف برای ماندن آمده است، خاطرنشان کرد: قالیباف همواره به دنبال وحدت، همدلی و وفاق در جبهه انقلاب است.

وی از تهیه سند راهبری استان برای در اختیار دادن قالیباف سخن گفت و افزود: از ظرفیت‌های استان آن‌گونه که باید استفاده نشده در این راستا با همکاری 30 نفر از اساتید خبره بنا بر دستور قالیباف سند راهبردی استان در زمینه‌های مختلف در 400 صفحه تهیه شده است تا در دولت قالیباف استفاده و بهره‌گیری بهتری از ظرفیت‌های استان شود.

حل مشکلات اقتصادی کشور از دیدگاه قالیباف

وی مهم‌ترین مشکل کشور در برنامه قالیباف همان مشکل اقتصادی کشور عنوان کرد و افزود: بهترین راهکار برای حل این مشکل بحث مردمی‌سازی اقتصاد در دولت قالیباف است تا از ظرفیت مردم بیشتر استفاده شود و علاوه بر این انسجام در ثبات تصمیمات اقتصادی و جمع‌آوری تیم قوی اقتصادی از کارشناسان، صاحب‌نظران، دانشگاهیان و... را در برنامه دارند.

رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در استان کرمانشاه گفت: سیاست قالیباف در ارتباط‌گیری با کشورهای دیگر به‌خصوص همسایگان در راستای تأمین منافع ملی و عمومی مردم در سیاست کلان مورد توجه خواهد بود.

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار