امام جمعه کرمانشاه:
نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه بر لزوم ادامه دادن راه آیت الله شهید رئیسی تاکید کرد و گفت: مناظراتی که در حال انجام است در عرصه انتخابات ریاست جمهوری حقیقتا عبرت آموز است.
کد خبر: ۱۱۷۲۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۲ 21 June 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، آیت الله حبیب الله غفوری ظهر امروز جمعه (یکم تیر ماه) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه، اظهار کرد: این روزها می بینیم که تمام خدمات نظام جمهوری اسلامی در طول ۴۵ سال که ثمره مجاهدت و تلاش‌های ایثارگرانه و تلاش‌های شبانه روزی شهدای والامقام و ایثارگران جامعه و شخصیت‌های فرهیخته‌ای مثل شهدای امنیت شهدای سلامت شهدای خدمت و نظائر اینها است در مناظرات و صحبت‌های بعضی از نامزدهای انتخاباتی نادیده گرفته می‌شود.

وی افزود: در این روزها با پخش مناظرات دل ملت مؤمن ما خیلی بیش از آنچه که دل رهبر عزیز و فرزانه ما برای سیدالشهدا خدمت سوخت، می‌سوزد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: به دلیل مدیریت انحرافی غرب گرایی وارثان قدرت در کشور که چند دوران دولت در دست آنها بود چیزی جز فقر و فلاکت و رشد منفی اقتصاد نصیب کشور نشد.

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: مدیران پیشین که ملت ایران را در پیشگاه دشمنان ذلیل کردند و عزت این ملت را زیر پای دشمن انداختند امروز آمدند و با وقاحت تمام میگویند راه سه ساله مدیریت شهید آیت‌الله رئیسی باید متوقف شود.

وی با محکوم کردن اقدامات و مدیریت دولت پیشین افزود: دولتی که در دوران هشت ساله‌اش رئیس دولت بدترین توهین ها و ناسزاها را به ملت و مخالفینش گفته است و مرتکب شده است، اهانت و فحاشی کرده است امروز شورای نگهبان را متهم به تایید صلاحیت افرادی که فحاشی و اهانت می‌کنند کرده است.

غفوری با اشاره به فرموده‌های رهبر معظم انقلاب در مورد ویژگی های شهید آیت‌الله رئیسی افزود: سبک مدیریت او در بین همکاران خود سبکی ویژه بود، با همکاران وزرا و مدیران دولتی با صفا و صمیمیت رفتار می‌کرد، برای مردم کرامت و عزت قائل بود، به جوانان اعتماد و آنان را تکریم می‌کرد، اینها ویژگی‌هایی هستند که من هیچکدام از آن‌ها در دوران حاکمیت قبل ندیدم و همه برعکس اینها بود.

وی ادامه داد: امروز مردم شریف و عزیز ما تنها الگویی که برای حکومت داری و اداره قوه مجریه می‌پسندند الگوی شهید خدمت آیت الله رئیسی است.

غفوری ایام مبارک پیش رو را تبریک گفت و افزود: هفته آینده هفته بسیار مبارکی است که ابتدای هفته سالروز ولادت با سعادت امام هادی (ع) و روز سه شنبه سالروز ولادت با سعادت حضرت موسی بن جعفر (ع) است.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به عید سعید غدیر خم و تبریک آن گفت: عید غدیر بزرگ ترین عیدی است که نسبت به آن تاکید و سفارش شده است که بالاترین عید هاست و از جهات مختلف عید ولایت و امامت است.

امام جمعه کرمانشاه در پایان با تبریک به ستاد غدیر خم افزود: ستاد عید سعید غدیر خم در شهر کرمانشاه در سالهای گذشته جز فعال‌ترین ستادهای غدیر کشور بوده است که از زحمات این عزیزان و از همه هیئت های مذهبی که همراهی و همکاری کرده‌اند تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به برنامه‌های امسال ستاد غدیر خم عنوان کرد: پرچم ولایت امیر المومنین (ع) هر سال به‌عنوان شروع مراسم غدیر در شهر کرمانشاه برافراشته می شود که باعث افتخار و تقدیر است و در روز عید غدیر خم هزاران پرس غذا تهیه و از مومنین پذیرایی می‌شود و کسانی که علاقمندند از اجر و ثواب روز غدیر بهره مند شوند می توانند ستاد غدیر را همراهی کنند.

امام جمعه کرمانشاه با تبریک هفته قوه قضاییه بیان کرد: روز پنجشنبه هفتم تیر ماه که سالروز شهادت آیت الله بهشتی و یاران شهیدش است، به‌عنوان هفته و روز قوه قضاییه نام گزاری شده و از زحمات قوه قضاییه تشکر می‌کنیم و از خداوند مزید توفیق ایشان را درخواست داریم.

غفوری در پایان خاطرنشان کرد: برای هفته آینده که انتخابات را در پیش رو داریم در وهله اول مشارکت مردم بسیار حائز اهمیت است، هر چقدر فضا برای مشارکت گسترده تر فراهم باشد آثار و برکات بسیار بزرگی برای کشور به همراه دارد، از جمله اینکه اعتبار کشور و حاکمیت را پیش چشم دنیا بالا می برد و باعث می‌شود همه دنیا به کشور و نظام با این دید نگاه کنند که با یک نظام و کشور مردمی، مقتدر، مصمم و حاضر در صحنه مواجه هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار