مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: رکورد مصرف برق در استان کرمانشاه طی امسال در شامگاه ۳۰ خرداد ماه با مصرف ۸۰۵ مگاوات شکسته شد.
کد خبر: ۱۱۷۲۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۲ 22 June 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از تسنیم، محمد مرادی گفت: بیشترین مصرف برق امسال مربوط به ساعت 21:10 شامگاه 30 خرداد ماه بوده که به میزان 805 مگاوات بوده است.

وی عنوان کرد: شدت گرمای هوا در تابستان امسال سبب استفاده مداوم مردم از وسایل سرمایشی برقی در نتیجه افزایش مصرف انرژی برق بیشتر در مصارف برق خانگی شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: امسال با توجه به افزایش گرما به ازای هر درجه افزایش دما  35 مگاوات به مصرف برق استان اضافه می‌شود و از طرف دیگر احتمال خسارت به تأسیسات برقی و سوختن کابل و ترانس وجود دارد.

مرادی با بیان اینکه ساعت پیک در استان از 12 تا 18 و 20 تا 23 است افزود: توقع می‌رود مشترکان با رعایت مدیریت مصرف و استفاده از برق در ساعات غیرپیک شبکه توزیع را یاری کنند و استفاده از وسایل پرمصرف را به ساعات غیرپیک موکول کنند.

وی بیان کرد: مشترکان به ویژه در بخش خانگی می‌توانند در ازای مدیریت مصرف مشمول جوایزی از جمله خودرو و هزاران وسیله خانگی شوند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار