با حضور استاندار کرمانشاه صورت گرفت؛
پروژه آبرسانی و رفع تنش آبی شهر جوانرود با حضور استاندار کرمانشاه افتتاح شد.
کد خبر: ۱۱۷۳۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۲ 27 June 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، مراسم افتتاحیه پروژه آبرسانی به شهرستان جوانرود با حضور استاندار کرمانشاه محمد طیب صحرایی، مدیر عامل اداره آب و فاضلاب استان کرمانشاه، فرماندار شهرستان جوانرود، و نماینده مردم اورامانات و پاوه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه در این مراسم اظهار کرد: هر پیشرفت و توسعه ای بدون آب بی فایده است ما انسان ها در دریای نعمت های الهی غرق هستیم اما خداوند متعال آب را سرچشمه حیات معرفی کرده و به همین خاطر ما باید آب را گرامی بداریم و به بهترین شکل از آن استفاده کنیم.

وی افزود: امروز یکی از صد ها خدمات شهید خدمت آیت الله رییسی به مردم خوب و عزیز شهرستان جوانرود تقدیم شد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: بعضی مواقع آنقدر تعداد افتخارات زیاد است که از کنار ان ها به سادگی عبور می‌کنیم، در دولت شهید رییسی ۳۲۵ روستا در حدود سه سال آبرسانی شدکه این رقم قابل تأملی است و نباید از کنار ان به سادگی عبور کرد.

صحرایی ضمن اشاره به گفته مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ما باید روی پای خودمان بایستیم افزود: نخستین نکته که می‌خواهم به آن اشاره کنم تشکر و تقدیر از همه ی شهیدان عزیز است بخصوص شهیدان انقلاب اسلامی که ما مرهون زحماتشان هستیم.

استاندار کرمانشاه افزود: ما در ایامی دور هم جمع شده ایم که یک رفت و برگشت مهم و تاثیر گذار انقلابی و ملی بین ماست؛ افتخاراتی که در طی سه سال گذشته رقم خورد مرهون انتخاب و زحمات مردم است.

صحرایی عنوان کرد: آنچه که در طی سه سال انجام شد و قسمتی از آن در حیطه آبرسانی بود و در طی آن صد ها روستا از تنش آبی خارج شدند، جوانرود آبرسانی شد، و شهرهای بعدی که در این مسیر قرار خواهد گرفت و همگی این اقدامات می‌تواند وابسته به انتخاب مردم ادامه پیدا کند تقویت شود و یا تضعیف شود.

استاندار کرمانشاه در ادامه گفت: انتخابات می آیند و می روند و آنچه که می ماند فرا تر از این رقابت ها و رفت و آمد های سیاسی است، ما باید خودمان و فرزندانمان و نسلمان سال ها و قرن ها با افتخار در کنار هم زندگی کنیم.

صحرایی در پایان بیان کرد: فارغ از اینکه چه دولتی روی کار بیاید آنچه که باید به آن پایبند باشیم انسجام و وحدت و برادری و صمیمیتی است که قرن هاست پدرانمان با آن زندگی کرده اند، مبادا در این رفت و آمدها به ساحت مقدس برادری و صمیمیتمان خدشه ای وارد شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار