دادستان کرمانشاه:
دادستان کرمانشاه با بیان اینکه رصد فضای انتخابات در استان ادامه دارد گفت: تا کنون تخلفی در استان مشاهده نشده است.
کد خبر: ۱۱۷۳۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۸ 28 June 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، حمیدرضا کریمی عصر امروز جمعه (هشتم تیرماه) در ستاد انتخابات استان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از ابتدای فرایند بسترسازی امور برای برگزاری انتخابات ستاد پیشگیری از وقوع جرایم انتخاباتی با رویکرد پیشگیرانه تشکیل شدکه جرم و تخلفی رخ ندهد.

وی افزود: به دلیل فاصله زمانی کم انتخابات مجلس شورای اسلامی با انتخابات ریاست جمهوری، ستاد تقریبا آماده بود و شعبه ویژه نیز در محاکم تشکیل شد؛ فضای مجازی و حقیقی توسط ضابطین عام و خاص رصد شد و تا کنون تخلفی دیده نشده و مشکلی نداشته‌ایم.

دادستان کرمانشاه در خصوص جرایم فضای مجازی تصریح کرد: جرایمی که در فضای مجازی رخ داده بود توسط پلیس فتا پیگیری شد، مجرمان احضار شدند و تعهدات لازم گرفته شد.

وی خاطرنشان کرد: امروز که روز انتخابات است نیز تا کنون هیچ گونه گزارشی مبنی بر ارتکاب جرم در استان وجود نداشته و فضا همچنان تا پایان فرایند رای گیری رصد می‌شود.

کریمی یادآور شد: تقاضا می‌کنیم در روز پس از انتخابات نیز فضا به آرامی پیش رود و همه به انتخاب اکثریت مردم احترام گذارند، در صورت برگزاری دور دوم در تاریخ پانزدهم تیرماه نیز رویه رصد انتخابات همچنان ادامه خواهد یافت.

وی در پایان گفت: توصیه ما به مردم این است که در تعیین سرنوشت کشور خود نقش ایفا کنند زیرا این موضوع علاوه بر اعتلای کشور موجب می‌شود مردم در تعیین سرنوشت و پیشرفت کشور خود دخیل باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار