شهردار کرمانشاه تاکید کرد؛
شهردار کرمانشاه گفت: حضور پررنگ مردم در انتخابات ریاست جمهوری ضمن واجب بودن، نه بزرگ و قاطعی به دروغ های دشمنان کشور در مورد عدم خضور مردم در انتخابات است.
کد خبر: ۱۱۷۲۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۷ 24 June 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، نادر نوروزی شامگاه روز گذشته (سوم تیرماه) در جلسه شورای مدیران که در سالن جلسات شهرداری کرمانشاه برگزار شد، بر حضور پرشور، و آگاهانه همه شهروندان در انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد.

وی افزود: دست تقدیر این بود که انتخابات ریاست جمهوری زودتر از موعد مقرر برگزار شود و خدمات شهید رئیسی به کشور و انقلاب با شهادت ایشان تداوم نداشته باشد هر چند زحمات و تلاش‌های این مرد بزرگ هیچگاه فراموش نخواهد شد.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: اکنون نیز بر همه ما واجب است که برای حفظ کشور و اطاعت از فرامین مقام معظم رهبر ولایت نه تنها خود در پای صندوق حاضر باشیم بلکه دیگران را نیز بر شرکت در انتخابات و انتخاب آگاهانه تشویق کنیم.

نوروزی ادامه داد: هیچکس حق ندارد علیه یا له نامزدی اقدام خلافی کند، به ویژه کارکنان شهرداری باید توجه کنند که امکانات شهرداری و دولتی در اختیار کاندیدایی قرار نگیرد، البته حضور افراد در ساعات غیر اداری در ستادها منعی ندارد اما در ساعات اداری ممنوع است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار