مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کرمانشاه خبر داد؛
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: طی سه ماهه نخست سال‌جاری ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا توسط ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه جابجا شده و نسبت به سال گذشته با رشد ۲۱درصدی روبرو است.
کد خبر: ۱۱۷۳۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۱ 01 July 2024

سیدشهرام کهریزی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: طی سه ماهه سال‌جاری ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا از استان کرمانشاه به تمام کشور جابجا شده است که نسبت به سال گذشته ۲۱ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: تعداد حواله صادره ۱۴۷ هزار نسخه و تعداد بارنامه ۱۵۰ هزار نسخه طی سه ماهه نخست سال‌جاری است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه از اجرای بخش دوم بارنامه الکترونیک، اعتبارسنجی از طریق ارسال رمز پیامکی یکبار مصرف برای رانندگان خبر داد و تصریح کرد: این طرح با هدف ارائه خدمات بهتر به رانندگان، صاحبان کالا، شرکت‌های حمل‌ونقل و نهادهای کنترلی و نظارتی در چارچوب ایفای نقش تنظیم‏گری سازمان راهداری در حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای و اعتبارسنجی راننده پیش از صدور سند حمل انجام می‌شود.

کهریزی اضافه کرد: ۱۰ کالا عمده جابجا شده، مازوت، سیمان کیسه‌ای، کلینگر، سیمان فله‌ای، پلی‌اتیلن، کنجاله، انواع بنزین، گندم، چغندر و گازوئیل از جمله کالاهایی هستند که توسط ناوگان حمل‌ونقل کالای استان کرمانشاه جابجا شده است.

وی ادامه داد: در استان کرمانشاه بیش از ۱۵ هزار کامیون حمل‌ونقل کالا و ۲۰ هزار و ۵۰۶ راننده فعال در حوزه حمل‌ونقل کالا مشغول خدمت‌دهی به هموطنان هستند.

کهریزی در پایان افزود: سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت، پیشنهادات و شکایت حوزه حمل‌ونقل کالا و مسافر است و هموطنان می‌توانند کلیه نظرات خود را با این سامانه مطرح و کد پیگیری دریافت نمایند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار