کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری:
کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کرمانشاه گفت: پیگیر حقوق تمامی اقشار جامعه خواهم بود.
کد خبر: ۱۱۷۴۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۶ 03 July 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، مسعود پزشکیان صبح امروز چهارشنبه (سیزدهم تیرماه) در جمع حامیان خود در ورزشگاه آزادی کرمانشاه اظهار کرد: کسانی که از شخصیت ها و بزرگان برای تخریب دیگران استفاده میکنند باید بدانند که قهرمانان این مملکت برای تمام ایران هستند و برای گروهی خاص نیستند.

وی افزود: سردار سلیمانی یک قهرمان ملی و یک شهید عزیز برای این آب و خاک است، ایشان یک افتخار برای ایران و ایرانی است و شهیدان عزیز فقط برای قشر خاصی نیستند.

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: شما مردمان افتخار ما هستید و حکومت با وجود شما می تواند پایدار بماند که اگر شما نباشید ما هم نیستیم.

وی ادامه داد: من هم مثل شما یکی از بندگان خدا هستم و شور و شوق شما را که می بینم بار سنگین مسئولیت را با تمام وجود احساس می کنم و قسم می خورم پیگیر حق همه شما مردم عزیز خواهم بود و کاری خواهم کرد که فقر و تبعیض و دروغ و فساد در این مملکت رخت ببندد.

پزشکیان تشریح کرد: ما به کمک شما به قدرت خواهیم رسید و اگر به قدرت رسیدیم قول می دهم پیگیر حقوق تمام کارمندان، کشاورزان، کارگران، کولبران، بازنشستگان، معلمان، مهندسان، جوانان و دختران این کشور هستم و نخواهم گذاشت حقشان ظالمانه نادیده گرفته شود.

وی عنوان کرد: کاری خواهیم کرد که همه مردم در اداره این مملکت مداخله کنند و از متخصصان و کارشناسان و از تمام اقوام و مذاهب در حل مشکلات کشور استفاده خواهیم کرد که به این کشور خدمت کنند.

پزشکیان اضافه کرد: فقط یک عده و یک قشر خاص نباید بر این کشور حکومت کنند، آنهایی که تصور می‌کنند می توانند این آب و خاک را تصرف کنند، بدانند که نمی توانند و ما هستیم که می توانیم و باید بدانند این گروه خاص نمی توانند با ۱۰ یا ۱۵ درصد از جمعیت بر کشور حکومت کنند و برای مردم تصمیم بگیرند.

وی در ادامه افزود: ما در مقابل گفته هایمان در پیشگاه شما و شهدا و خداوند باید پاسخگو باشیم و من پاسخگو خواهم بود.

وی بیان کرد: ما کاری می کنیم که مردم ما حسرت بیگانگان را نخورند و طوری مملکت را بسازیم که دیگران به ما نگاه کنند و اینطور نباشد که مردم ما نگاهشان به کشور های دیگر باشد و کاری خواهیم کرد که جوانان ما حسرت آن طرف خاک را نخورند.

پزشکیان خاطر نشان کرد: باید همه تلاش کنیم با هم برای ایران بیاییم و هر کدام از شما یک ستاد انتخاباتی باشید، مردم را به سوی صندوق ها بیاورید، با صندوق ها قهر نکنید و نگذارید دیگران برایتان تصمیم بگیرند و سرنوشتتان را به سوی ناکجا آباد ببرند.

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پایان افزود: بنده از تمام مردم قهرمان کرمانشاه تشکر می‌کنم، شرمنده این مردم هستم که منتظر ماندند و برای ایران آمدند و بنده خاک پای همه شما مردم عزیز هستم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار