رئیس ستاد انتخابات کرمانشاه خبر داد؛

افزایش ۵۰ درصدی مشارکت کرمانشاهیان در انتخابات نسبت به مرحله اول تا کنون

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه از افزایش ۵۰ درصدی مشارکت مردم استان در انتخابات نسبت به دور اول انتخابات تا ساعت ۱۲ خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۴۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۵ 05 July 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، علی شعبانی عصر امروز جمعه (۱۵ تیرماه) در ستاد انتخابات استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران، با اشاره به مشارکت بسیار مطلوب کرمانشاهیان در انتخابات، اظهار کرد: تا ساعت ۱۲ ظهر امروز، مشارکت بالغ بر ۲۰۰ هزار نفر در سامانه ثبت شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه در دور اول انتخابات، ۱۳۰ هزار نفر تا ساعت ۱۲ ظهر در انتخابات مشارکت داشتند، شاهد مشارکت ۵۰ درصدی مردم استان هستیم که این امر همچنان ادامه دارد و امید است تا پایان فرایند انتخابات استمرار افزایش را شاهد باشیم.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر باطل شدن رای در صورت نوشتن پیشوند‌ها به وجود آمده بود، با توجه به اینکه ۲ کاندیدا در حال رقابت هستند نوشتن هر عنوانی که منتسب به ایشان باشد رای صحیح محسوب می‌شود.

وی تاکید کرد: در صورتی که فرد اسم کاندیدای مورد نظر خود را نوشته و عدد آن را اشتباه درج کرده باشد، اسم نوشته شده رای صحیح وی محسوب خواهد شد.

شعبانی در خصوص فعالیت صندوق‌های اخذ رای در روستاها گفت: بدلیل اینکه روستاییان برای مشغله‌های کشاورزی از روستا خارج شده و غروب باز می‌گردند، گردش صندوق‌ها به شکلی برنامه ریزی شده که تمامی اهالی امکان حضور در انتخابات را داشته باشند.

وی ادامه داد: روستاییان در صورت تقاضای مجدد صندوق اخذ رای می‌توانند از طریق تماس با ستاد انتخابات استان یا مراجعه به بخشداری نسبت به مراجعه صندوق در اسرع وقت اقدام کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه در پایان گفت: رای گیری تا ساعت پایانی اخذ رای ادامه دارد و هیچ صندوق تا پایان زمان مشخص رای گیری اجازه بازگشایی را نخواهد داشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار