رئیس ستاد انتخابات کرمانشاه:

افزایش ۹ درصدی مشارکت در انتخابات در کرمانشاه/۶۵۰ هزار کرمانشاهی تا کنون در فرایند انتخابات حضور یافتند

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه از افزایش ۹ درصدی مشارکت در انتخابات در استان خبر داد و گفت ۶۵۰ هزار کرمانشاهی تاکنون در فرایند انتخابات حضور یافتند.
کد خبر: ۱۱۷۴۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۲ 05 July 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، علی شعبانی شامگاه امروز جمعه (۱۵ تیرماه) در ستاد انتخاباتی استان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تاکنون بیش از ۶۵۰ هزار نفر از یک میلیون و ۶۴۱ هزار واجد شرایط استان در انتخابات شرکت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه اکنون حدود نیمی از شعب معادل ۸۶۷ شعبه در استان فعال هستند افزود: میزان مشارکت در استان با افزایش ۹ درصدی تا ساعت ۲۲ به ۳۹.۲ درصد رسیده است.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با بیان اینکه میزان مشارکت در استان به سرعت در حال تغییر است تصریح کرد: براساس درخواستی که شهرستان‌ها داشتند و بر اثر مراجعه مردم به شعب، انتخابات تا ساعت ۲۴ تمدید شد.

شعبانی افزود: برخی از شعب سیار روستایی چون مأموریت خود را به طور کامل انجام داده‌اند، بعد از ساعت ۲۰ اجازه شمارش آرا را دریافت کردند.

وی بیان کرد: فعالیت در شعب شهری ادامه دارد، حتی در شعب روستایی که مراجعه کننده دارند در حال انجام دریافت آراء هستند و تا آخرین نفری که به شعب مراجعه کند رأی دریافت می شود.

وی خاطرنشان کرد: تا ساعت ۲۴ درب شعب باز است و بعد از آن در شعب بسته می‌شود و مردم به داخل هدایت می‌شوند و تا آخرین نفر راز گیری انجام می‌شود 

وی یادآور شد: هر متنی که بر نام هر کدام از این دو نفر دلالت کند نام این افراد شناخته شده و رای صحیح محسوب می‌شود. 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار