رئیس هیأت بازرسی کرمانشاه خبر داد؛

نظارت ۱۷۰ بازرس و ۴۷ بازرس ویژه بر فرایند انتخابات در کرمانشاه

رئیس هیئت بازرسی استان کرمانشاه از نظارت ۱۷۰ بازرس و ۴۷ بازرس ویژه بر فرایند انتخابات در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۴۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۸ 05 July 2024

گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، غلامرضا مرتضوی عصر امروز جمعه (۱۵ تیرماه) در ستاد انتخابات استان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شاهد تقویت مشارکت در سطح استان و کشور هستیم و روند مشارکت در استان نسبت به دوره گذشته افزایش قابل توجهی داشته است.

وی افزود: این امر قطعا موجب تقویت امنیت و اقتدار استان خواهد بود، هیئت بازرسی استان همچنان وظیفه کنترل جریان انتخابات از طریق بازرسان در استان را دارد.

رئیس هیأت بازرسی استان کرمانشاه تصریح کرد: مانند دوره قبل ۱۷۰ بازرس یعنی به ازای هر ۱۰ شعبه یک بازرس شعبه بر فرایند انتخابات نظارت دارند، همچنین در این دوره در کنار بازرسان حدود ۴۷ بازرس ویژه از صبح در سطح استان پیگیر جریان انتخابات بودند.

وی خاطرنشان کرد: تا این ساعت گزارش تخلف قابل ملاحظه‌ای نداشته‌ایم و عده‌ای به صورت جزئی مانند اقدام به رای دهی با شناسنامه غیر ابلاغ شده‌اند.

مرتضوی بیان کرد: امید است در ادامه راه نیز گزارش قابل ملاحظه‌ای نداشته باشیم و همچنان شاهد حضور پرشور مردم در انتخابات باشیم.

وی در خصوص شایعه پراکنی یک کاندیدا مبنی بر تخلف در برخی روستاها گفت: گزارشات باید مستند و مصداقی باشد تا قابلیت بررسی داشته باشد و تا کنون چنین موردی مبنی بر تخلف نداشته‌ایم و مصداقی نیز توسط نمایندگان کاندیداها ارائه نشده است.

رئیس هیأت بازرسی استان کرمانشاه در پایان عنوان کرد: توصیه می‌کنیم مردم به شایعات توجهی نکنند، نتیجه انتخابات پس از شمارش آراء توسط وزارت کشور اعلام خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار