مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: کلیه حجاج کاروانهای کرمانشاه و ایلام در حادثه منا جان سالم به در برده‌اند.
کد خبر: ۱۰۰۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶ 26 September 2015

رضا نجفیان در این باره اظهارکرد: خوشبختانه در حادثه منا هیچ آسیبی به حجاج استانهای کرمانشاه و ایلام که در قالب پرواز مشترک به سرزمین وحی اعزام شده بودند، نرسیده است.

وی تاکید کرد: در بین فوتی‌ها، مجروجان و مفقودی های این حادثه اسف‌بار، نام هیچ یک از حجاج استان های کرمانشاه و ایلام وجود ندارد.

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: امسال جمعا 824 نفر در قالب 4 پرواز از استانهای کرمانشاه و ایلام به سرزمین وحی اعزام شدند.

نجفیان با اشاره به تاریخ بازگشت حجاج استان افزود: اولین پرواز بازگشت حجاج استانهای کرمانشاه و ایلام که شامل کاروان 14002 ایلام و کاروان 15143 اهل سنت کرمانشاه است، در ساعت 20 و 45 دقیقه روز 20 مهر ماه جاری از فرودگاه مدینه به مقصد فرودگاه کرمانشاه انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین دومین پرواز بازگشت حجاج استان در همان روز (20 مهر) که شامل کاروان 15138 کرمانشاه است، مستقیما از فرودگاه شهر مدینه به فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه باز خواهد گشت.

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: در روز 21 مهر ماه راس ساعت 2 بعدازظهر دیگر پرواز بازگشت حجاج استان که شامل کاروانهای 15007 و 15009 می باشد به کرمانشاه بازخواهند گشت و در نهایت آخرین پرواز بازگشت حجاج استان که شامل کاروان های 15130 و 15132 می باشد راس ساعت 20 و 45 دقیقه روز 21 مهر ماه به کرمانشاه باز خواهند گشت.

نجفیان همچنین در خصوص فوت برادر استاندار جدید کرمانشاه در این حادثه گفت: متاسفانه علی رازانی برادر استاندار کرمانشاه که در قالب کاروان استان لرستان اعزام شده بود، در این حادثه دردناک جان خود را از دست داد. 

وی با تکذیب خبر فوت همسر برادر استاندار کرمانشاه گفت: همسر برادر استاندار کرمانشاه زنده است و حتی زخمی هم نشده‌اند.

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه در پایان اظهار امیدواری کرد که حجاج به سلامت به کشور بازگردند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار