رئیس ستاد انتخاباتی زاکانی در کرمانشاه:
رئیس ستاد انتخاباتی زاکانی در کرمانشاه با بیان اینکه بدهی‌های دولت روحانی به مردم ایران نباید فراموش شود گفت: مصلحت انقلاب مبنای تعیین کننده انصراف کاندیداها خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۷۱۸۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲ 19 June 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، علیرضا دودمان‌تیپی صبح امروز چهارشنبه (۳۰ خردادماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: ما یک مسیر ۴۶ ساله پر از سختی و پیچ و خم و اتفاقات تلخ و شیرین را پشت سر گذاشتیم جنگی مظلومانه با مستکبرین که به ما تحمیل شد.

وی افزود: قبل از جنگ تحمیلی هم با درگیری‌های داخلی با ایادی استکبار مواجه بودیم که در آن ۱۷ هزار نفر از هموطنانمان را به شهادت رساندند ولی دست الهی ما را نصرت کرد و از پس ترورها برآمدیم.

رئیس ستاد انتخاباتی زاکانی در کرمانشاه تصریح کرد: ۷۲ تن از مدیران تراز اول کشورمان به شهادت رسیدند پس از چندی رئیس جمهور به شهادت رسید و بعد از آن رئیس مجلس ترور شد ولی باز هم ایران سرشکسته نشد و سربلند پیروز آمدیم و نیز از پس هشت سال جنگ تحمیلی برآمدیم.

وی بیان کرد: زمانی تنگه هرمز که به صورت تاریخی و تمدنی به ما تعلق دارد می‌گفتیم، اینجا دفاع می‌کنیم و مقابل شما می‌ایستیم در پاسخ می‌گفتند شما را در هم می‌کوبیم، وقتی ناو آمریکایی به منطقه وارد می‌شد رادارهای ما تا استان فارس سفید بودند، ولی آن موقع گذشت، دو دهه پیش افغانستان و عراق را گرفتند و ما را تهدید کردند، ولی دست تقدیر الهی و خون جوانانی که فدا کردیم ما را به جایی رساندند که امروز دشمنان جرات عبور از دریای سرخ را نیز ندارند، نه تنها خلیج تا ابد فارس متعلق به ماست بلکه منطقه هم بازگشت تمدنی را طی می‌کند و دشمنان ما راهی جز خروج از منطقه را ندارند.

دودمان‌تیپی افزود: مسیر پر پیچ و خم و پرفراز و نشیبی در سر راهمان هست گاهی اتفاقات تلخ می‌افتد ولی نهایتاً نتیجه خوبی برای ملت دارد، مانند حادثه تلخی که برای رئیس جمهور خدوم ما افتاد، شهید رئیسی با یارانش در مسیر خدمت به شهادت رسیدند.

وی اضافه کرد: بعد از شهادت آیت الله رئیسی در کار مملکت حتی یک روز هم وقفه نیفتاد و به برکت الهی و به برکت ولی فقیهی که داریم همه کارها رو به سامان است حتی کارهای جاری هم متوقف نشد و الان که نزدیک به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری هستیم.

وی بیان کرد: سیستم ما مردم سالاری دینی است در این سیستم مردم هستند که تصمیم می‌گیرند، هر نامزدی دیدگاه خود را بیان می‌کند و نماینده یک طیف از جامعه است این دیدگاه در جامعه عرضه می‌شود و مردم هم انتخاب می‌کنند با فعالیت صدا و سیما و تعداد زیاد مناظرات و برنامه‌های کارشناسی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی مردم می‌توانند فضای فکری هر نامزد را بشناسند و انتخاب درست را انجام دهند.

دودمان‌تیپی اضافه کرد: سم‌پاشی رسانه‌های معاند و دشمنان همیشه بوده و بعد از این هم خواهد بود شاید بعضی وقت‌ها هم نتیجه مقطعی گرفته باشند ولی هرگز نتیجه قطعی نخواهند گرفت پیروزی با ماست همان‌گونه که همیشه در پس حوادث سخت بوده است.

وی افزود: توجه به اینکه چند نفر از نامزدهای ما یک فضای گفتمانی را دنبال می‌کنند ممکن است بعضی از نامزدها به نفع دیگری کنار بروند بعضی وقت‌ها هم ممکن است که این فضا کمک نکند، اینگونه نیست که کنار رفتن یک نامزد همیشه به نفع آن جریان یا گفتمان باشد.

دودمان‌تیپی اضافه کرد: همه نامزدها متعلق به جبهه گفتمانی انقلاب هستند و با هم توافقاتی دارند و تا آخر آن را حفظ خواهند کرد هر آنچه به نفع انقلاب باشد انجام خواهند داد.

وی بیان کرد: ممکن است یک نامزد سبدی از آرا داشته باشد و اگر کنار بکشد این سبد آرا به نفع نامزدی که مانده است نباشد، بنابراین ممکن است که کنار رفتن در این وضعیت به منفعت نباشد ولی بعضی از مواقع کنار رفتن یک نامزد می‌تواند پیروزی نامزد دیگری که در آن گفتمان است را قطعی کند که در آن زمان به منفعت است که آن نامزد به نفع دیگری کنار بکشد.

وی افزود: معمولاً انتخابات ما و رای مردم در سه یا چهار روز آخر به سمت قطعی شدن پیش می‌رود و نظرسنجی‌ها دقیق است و مشخص می‌کند سبد کدام نامزد رشد یا نزول داشته است.

وی بیان کرد: این سبد رای در صورتی که نامزد مورد نظر انصراف بدهد به کدام سمت برود قابل تغییر است، اگر کنار رفتن کسی به نفع فضای گفتمان باشد حتماً باید انجام شود.

دودمان‌تیپی اضافه کرد: نه فقط در کشور ما بلکه در کشورهای اروپایی و آمریکا هم نتیجه انتخابات تا دو روز آخر مشخص نمی‌شود.

وی افزود: در انتخابات ۱۴۰۰ شهید رئیسی، فاصله زیادی با سایر نامزدها داشت و از ابتدا مشخص بود که چه اتفاقی می‌افتد.

وی بیان کرد: زاکانی بر این نظم است که تا آخر بماند ولی اگر مصلحت انقلاب برکنار رفتن باشد قطعاً انجام می‌دهد.

دودمان‌تیپی در پایان اضافه کرد: به علت برنامه‌های فشرده صدا و سیما و مناظره‌های انتخاباتی امکان سفر زاکانی به کرمانشاه کم است.

بدهی‌های دولت روحانی نباید فراموش شود

رئیس ستاد انتخاباتی زاکانی در کرمانشاه افزود: گاهی افراد با سو استفاده از حافظه مردم دروغ پراکنی می کنند انگار نه انگار که در زمان دولت خود چه کارهایی انجام می دانند و کسی باید اینها را یادآور شود.

وی ادامه داد: شهید رئیسی در دوران خدمت خود اقدامات بسیاری انجام داد که توسط گروهی اندک اکنون کوچک جلوه داده می‌شود، وی ده ها سفر به خوزستان داشت و میگفت اگر لازم باشد بیش از اینها سفر می‌کنم.

وی یادآور شد: هشت سال تمام ما را با برجام معطل کردند و حاصل آن برای آنها تقریبا و برای ما تحقیقا هیچ بود، شهید رییسی همه این ها را با عزت و نه با دیپلماسی التماسی شکست، فردی باید اینها را به مردم یادآور شود و زاکانی ادامه دهنده راه شهید رییسی است.

دودمان تیپی گفت: اتفاقی که دیروز بازتاب داشت سخنرانی دیروز وزیر سابق امور خارجه بود که نماینده کسی بود که حتی نمی‌تواند درست صحبت کند.

وی تاکید کرد: خزانه ای که اینان به دولت رییسی تحویل دادند نباید فراموش شود و اکنون با پررویی تمام بدهکاری‌های خود را با زبان طلبکارانه به مردم القا می کنند.

وی در پایان گفت: دوگانه واقعی الان این است که مردم باید انتخاب کنند، ادامه راه شهید رییسی یا روحانی، ادامه راه دولت خستگی ناپذیری یا کسی که وزرای وی برای دیدنش باید چند هفته منتظر می ماندند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار