رئیس هیئت کشتی استان کرمانشاه گفت: منتقدان تاریخ 70 ساله کشتی کرمانشاه را مطالعه و سپس نقد کنند.
کد خبر: ۱۰۹۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵ 10 October 2015
رئیس هیئت کشتی استان کرمانشاه گفت: منتقدان تاریخ 70 ساله کشتی کرمانشاه را مطالعه و سپس نقد کنند.

پهلوان محمدحسین محبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، انتقادات اخیر از وضعیت کشتی را بی‌اساس دانست و گفت: منتقدان تاریخ 70 ساله کشتی کرمانشاه را مطالعه و سپس نقد کنند.

محبی بیان داشت: برخی مدعی هستند کشتی کرمانشاه نسبت به گذشته افت کرده، اما آیا آن‌ها تاریخ 70 ساله کشتی کرمانشاه را مطالعه کرده‌اند؟

وی تاکید کرد: منتقدان بهتر می‌دانند کشتی کرمانشاه از سال 1319 تا 1350 حتی یک مدال هم کسب نکرده بود و سپس در مسابقات قهرمانی کشور در سال 1350 خاوران و سهیلی توانستند دو مدال برای کرمانشاه کسب کنند.

رئیس هیئت کشتی استان کرمانشاه افزود: برخی به‌جای اینکه در سالن‌های کشتی حضور پیدا کنند، مدام انتقاد می‌کنند و اگر به کشتی کرمانشاه متعصب هستند، این رشته ورزشی را حمایت کنند.

محبی با اشاره به کوچ کشتی‌گیران کرمانشاهی به خارج از استان، افزود: زمانی کشتی کرمانشاه سه نماینده در تیم ملی داشت و ما باید کاری کنیم مجدد به آن دوران بازگردیم.

این مسئول با تاکید بر اینکه کشتی کرمانشاه جایگاه و اعتبار خود را اکنون پیدا کرده است، ادامه داد: برخی افراد انتقادها را کنار بگذارند و هیئت را حمایت کنند.

وی در خصوص انتقادهای اخیر نسبت به میزبانی اسلام‌آبادغرب در رقابت‌های لیگ برتر و عدم حضور تیم کشتی کرمانشاه در این رقابت‌ها، گفت: برگزاری رقابت‌های لیگ در این شهرستان هزینه نداشت.

به گفته رئیس هیئت کشتی استان کرمانشاه، فدراسیون پیشنهاد داد اگر مایل هستید پیشنهاد میزبانی رقابت‌های لیگ برتر را قبول کنید و ما نیز با این پیشنهاد موافقت و برای میزبانی اعلام آمادگی کردیم.

وی تصریح کرد: برگزاری رقابت‌های یاد شده موجب رونق کشتی در استان خواهد شد و علاقه‌مندان به کشتی در این شهرستان افزایش پیدا کرده و سالن‌های کشتی مملو از کشتی‌گیران جدید شده است.

محبی حضور رضا افضلی و احسان امینی، دو کشتی‌گیر کرمانشاهی در رقابت‌های لیگ برتر را قطعی اعلام کرد و حضور بهمن تیموری در این رقابت‌ها را نیز محتمل دانست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار